Baby bijt verf van box af?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door polkadot, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Ons meisje kan zich nu optrekken en stappen en nu bijt ze overal met haar tandjes in. Resultaat dat de verf eraf komt en ze eronder zit!

Het is een whitewash box, ik kon het misschien wel weten vooraf! Wat nu?

Het is er een van holland meubelen. Erg veel gedoe gehad met winkel, eerste kwam kapot hieraan, duurde maanden. Nu dit?

Wat zal ik doen?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja verf kan er altijd af ... hier staan ook de knaagsporen in het ledikantje ... Maar goed, die heb ik zelf geverfd met verf op waterbasis. Dus ik zou de winkel bellen en vragen wat voor een soort verf er is gebruikt.

Ikea heeft wel plastic antiknaagdingen, maar die passen niet op een prenatalledikant. Ik weet niet of ze op een box passen.

Verder denk ik dat je niet zoveel kan doen, maar ik neem haast aan dat ze geen hele schadelijke verf gebruiken op kindermeubilair ...

3. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Nee dat dacht ik inderdaad ook al. Nouja hihi.

4. Amayo

Amayo Actief lid

13 jun 2010
    240
    0
    16
    NULL
    NULL
    WIj hebben hetzelfde probleem gehad bij onze box. Ik heb toen contact gezocht met babydump en gevraagd naar een oplossing. Ik dacht dat ze misschien wel iets van bijwerk stiften hadden.
    Tot mijn grote verbazing kregen wij een hele nieuwe box!
    Vond het een superservice. Ik zou het gewoon bij de leverancier navragen. Succes!

Deel Deze Pagina