Een vruchtzak met soms een vruchtje en heel misschien een kloppend hartje. Zo'n vroege echo kan dus behoorlijk wat onzekerheid met zich mee brengen. Ik heb 2x een echo gehad met exact 6 wkn. De eerste keer zagen we een vruchthe, dooierzak en kloppend hartje. De 2e keer zagen we een lege vruchtzak. Vruchtje zat ws dicht tegen de wand aan waardoor het niet te zien was. Helemaal in paniek was ik. Een week later weer een echo en toen een vruchtje met kloppend hartje en dooierzak te zien. En alles op schema. Je kan beter een weekje wachten. Met 7 weken moet er een vrucht en kloppend hartje te zien zijn.
Wij zagen met 7 weken een boontje met een knipperlichtje. Heb je je echo tegen 7 weken aan of echt 6?
Ik dacht ook 6wk te zijn maar er was nog niks te zien. Heb me even druk gemaakt maar de echo erna wel wat te zien en een knipperlichtje Dus niet teveel op instellen wat je gaat zien. Hoop voor je een mooie echo veel plezier
Jeetje even terug gelezen, ik heb ook met 6wkn m'n 1e echo. Vind het zo spannend! Hoop dat ik dan al een kloppend hartje zie. Jij ondertussen je echo al gehad josephine?
Nee toch afgezegd moesten m zelf betalen en m'n man vond het niet nodig (moesten er ook voor reizen, hier doen ze het niet) dus nu wachten tot de 8 weken echo...,
dat is vroeg, is daar een reden voor? hier pas met 10 weken wat gehad, maar eigenlijk doen ze t nooit voor de 12e, was rekenfout van de vlos. maar met 8 weken zie je al echt iets rondhuppen zeg maar
Ik ben vanochtend naar de verloskunde geweest en heb een echo gehad. Ben als het goed is 6 weken en 2 dagen (ze heeft nog geen termijn meting gedaan dus weet het niet 100% zeker). Bij mij was er uitwendig een kloppend hartje te zien en ik heb aardig wat buikvet, dus viel me alles mee. Had echt verwacht een inwendige echo te krijgen! Ze hebben het bij mij zo vroeg gedaan om dat ik voor en na mn dochter een miskraam heb gehad. Niet dat deze echo voorkomt dat het alsnog fout kan gaan, maar heb nu wel zekerheid. Ik heb volgende week dinsdag weer een afspraak! Dit alles voor mijzelf om me gerust te stellen. Hieronder de echo foto!
Met 6 weken en 3 dagen, klein vruchtje in een zakje. Zeer duidelijk een kloppend hartje 😍 (inwendige echo)