Hallo allemaal Ik heb morgen mijn eerste echo ben dan 41 dagen zwanger na berekening. Zou er dan al wat op de echo te zien zijn? Ik ben zo zenuwachtig denk er afgelopen week elke minuut aan en word er nu langzamerhand gek van !!! Ik heb in het verleden bbz gehad en 1 miskraam dus ben zo bang dat het weer fout gaat of fout zit Gelukkig mag ik morgen om 08:30 al lekker vroeg Wat zagen jullie op de echo van 41 dagen? De 6e week dus LiefsX
Ow ik ben afgelopen week geweest met 6 plus 2 dagen.. vruchtje was echt klein 3 a 4 mm groot ( vandaag was het bijna 1 cm groot al ), wel met kloppend hartje in beeld, al heb je kans dat ze inwendig moeten kijken! Gelukkig lekker vroeg! Ik moest heel dag wachten Succes hoop dat je mooie beelden krijgt!
Met 6 weken maken ze een inwendige echo. Op die manier kunnen ze het beste beeld krijgen van het vruchtje. Bij ons was een zwangerschapsring te zien met een klein wit stipje eraan. De grootte weet ik niet meer. Ongeveer 5 a 6 mm geloof ik. Met hart activiteit. Succes morgen.
Heel veel succes meid! Ik duim. Ik heb vanmiddag om 4 uur pas, ook 1e echo en ook megaaaa zenuwachtig! 😯 Met 7+3 moeten ze echt een klein wormpje met een knipperlichtje kunnen zien hè? En doen ze dat in of uitwendig?
In of uitwendig hangt van de apparatuur af. Met 8+0 kon hij bij mij uitwendig en het was goed te zien (hangt ook van je postuur af, hoe slanker je bent hoe beter het zichtbaar is, en ik heb zeker wel een speklaagje op m'n buik ). Bij ons begint ze altijd uitwendig en als ze dan onvoldoende ziet gaat ze over op inwendig. Succes en hopelijk veel plezier meiden!
Ik ben net bij de verloskundige geweest ben wel teleurgesteld Het bleek dat ik pas 4 weken zwanger ben ze zag alleen een verdikt slijmvlies in me baarmoeder ze kon er niks van zeggen ivm me verleden moet ik volgende week maandag bij de gynocoloog terug komen dan ben ik 5 weken ik hoop dat ze dan meer kunne zien pfff nog 1 week in onzekerheid en spanning zitten echt een tegenvaller had me erop voorgesteld meer te zien
Ow dat is k u t ! Hoop volgende week voor je een mooie echo! Maar je menstruatie is wel 6 weken geleden of weet je dat niet zeker? Want 2 weken terug gezet is toch vrij veel ? Nooit meegemaakt trouwens dus ik weet niet hoe dat zit he..
Hier met 6,5 een uitwendige echo. Weet niet waarom maar ze zei dat het al wel uitwendig kon. Bij m'n vorige zwangerschap eerste echo met 7,4 die was wel inwendig. Misschien verschillend per vk/echoscopiste? Succes en veel plezier vanmiddag!!
@toettie pfff wat vervelend die onzekerheid. Hopen op het beste!! Positief blijven!! Je weet niet zeker wanneer je eisprong was ongeveer? Ik heb IUI gehad, dus geen twijfel over weken mogelijk hopelijk. Ik zal ook ff laten weten hoe het ging! Inwendig heb ik liever, ben wel heel slank, maar dan weet ik zeker dat ze er dicht bij komen. Zal denk ik erg schrikken als ze uitwendig niks zien... Maar komt goed, spannend maar heb vertrouwen 😊
Ben benieuwd @ renske hoelang ben je zwanger? En vandaag heb je de echo he? Laat even weten hoe het is gegaan xxxx
Ik was met me eerste echo 6w, alleen een kloppend hartje te zien. Pas vanaf 10w zul je er echt een mensje in kunnen herkennen... ben trouwens bij de eerste ook een week terug gezet maar dit werd later weer bijgesteld... 1mm maakt rond deze tijd een verschil van bijna een week dus ze kunnen het eigenlijk niet echt opmeten.... gewoon afwachten.... maar snap dat t lang duurt (herkenbaar haha) !
7+3 volgens mn eigen berekening, maar na IUI dus berekening moet kloppen 😊 Ik laat weten! Thanks! Liefs
Wat bijzonder! Een klein wurmpje met een knipperend hartje! Precies op schema en zag er allemaal goed uit!!! Zo gelukkig!!! Over 2 weken mogen we naar de verloskundige. Dit nog even afwachten en dan gaan we het goede nieuws vertellen aan familie en vrienden etc.! Ga vanaf nu echt vertrouwen hebben!! 😊 Iedereen veel succes en ik duim voor jullie!!! Spreken elkaar! Renske.
Inwendig of uitwendig ligt aan de apparatuur wat ze hebben. Hier deden ze met 6 weken ook gewoon uitwendig. Duidelijk te zien en ik ben niet de slankste.