goedkoop en goed internetabo

Discussion in 'De lounge' started by Sann, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Mijn moeder gaat met haar verjaardag de oude pc van mijn broer krijgen en meot dan natuurlijk ook internet. Ik zoek iets wat goedkoop is en ze dus goed van dr aow kan betalen. het hoeft neit supersnel, alhoewel traag ook niks is en er hoeft ook niet een hele grote downloadmogelijkheid op te zitten.
    iemand tips?

2. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Heeft ze kabel? En heeft ze ook een vaste lijn? Je zou eens rond kunnen kijken of je televisie, internet en telefonie in een pakket kan onderbrengen. Dat scheelt vaak een hoop!

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
  4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ow das nog een goed idee Roses. bedenk me ineens dat ze inderdaad telefoon en televisie van essent of zoiets heeft. zal eht s navragen en kijken.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wij hebben Telfort voor ong 20 euro in de maand. Snel en pas 1 keer storing gehad in de 2 jaar dat we het hebben

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Wij hebben Xs4all en betalen ???? euro (geen idee eigenlijk mijn vriend regelt dat)
    1 x een kleine storing gehad in die 2 jaar dat we het nu hebben, in tegenstelling tot de buren die Ziggo hebben en al verschillende keren problemen hebben gehad....

Share This Page