Dat was de eerste reactie toen ik vanmorgen mijn computer opstartte. Mijn msn (inclusief hotmail) starten altijd automatisch op en tot mijn verbijstering zie ik dat mijn contactpersonenlijst leeg!! is, maar nog erger, àl mijn hotmail berichten zijn pleite Gisteravond was er niets aan de hand, ik heb ook geen voorbereidend berichtje gehad ofzo... Heeft iemand dit ookal eens gehad en zal het nog mogelijk zijn om mijn berichten terug te krijgen?????????Jeetje, ik baal hier echt enòrm van:x
Hey meis, jeetje dat is lekker ... zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. (klopt t af) Maar het lijkt mij sterk dat dit door de aanbieder gebeurd is. Ben eerder bang dat de een of andere gek je ww gekraakt heeft en nu dus lekker zit te treiteren :x Liefs mij
Ach jeetje, zou je denken?? Wat een ellende. Ik gebruikte me hotmail bijna overal voor, ben dus een hoop (dierbare) berichten kwijt...
Denk idd ook dat dit niet door Hotmail komt, ben al jaren lid en heb dit nog nooit mee gemaakt, ik denk dat er helaas iemand het heel grappig vond om je ww te kraken en alles te wissen ..
probeer m eens opnieuw opte starten, ik heb het ook een keertje gehad. was een fout met opstarten. succes!!
Heb je laatst toevallig een mail gehad waarin je je gegevens moest invoeren om foto's of een filmpje te kijken of een geheim bericht te kunnen lezen? Zoja dan ben je gekraakt. Ik hoop zo dat je je berichten weer terug kunt vinden. En idd je ww snel veranderen. Succes, ik hoop dat het is heel simpels is maar ben er bang voor...........
Gatverdarrie zeg! Ben je lekker mee dus. Hoop dat het op een of andere manier nog terug te krijgen is! Succes! Sterkte!
Hey hey, ik denk dat het enige dat je kunt proberen is contact opnemen met de helpdesk. Hier staat in wat je kunt doen als je gehackt bent en ook hoe je met de helpdesk in contact kunt komen. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Pepermunt.net - Hotmail gehackt? Problemen oplossen Liefs mij
ze zijn vrij snel bij hotmail met beantwoorden (ken het uit ervaring helaas).Gelijk je ww veranderen. tip echt een moeilijke letter, cijfercombinatie. Langer als 10 of 12 karakters (weet even niet meer) dan is het moeilijk te kraken
Ben je lekker mee zeg! Maar zou idd eerst even opnieuw opstarten en kijken of t nog steeds zo is. MSN is nogal buggy nml en t kan zomaar eens n fout zijn. Maar ik zou toch adviseren om geen gratis email te gebruiken voor belangrijke dingen. OF de belangrijke dingen later op te slaan op je harde schijf of door te sturen naar n betaalde email. De betaalde emails zijn nml moeilijker te kraken EN hebben misschien zelfs backups. Sowieso zullen ze meer doen om gebruikers te helpen aangezien ze er geld bij te verliezen hebben als ze dit niet doen ( je zou immers als klant weg kunnen gaan en dan lopen ze inkomsten mis) Heb in het verleden veel gehoord over mensen die problemen hadden met hotmail en geen of nauwelijks hulp kregen van de helpdesk. Maar goed dat is 7 jaar oude info dus weet niet hoe t nu is. Hopelijk is niet alles echt weg!
Nee, zoiets heb ik niet heb ik niet gehad of gedaan. Ben altijd heel erg voorzichtig met vreemde mails, alles wat ik niet ken, gooi ik zonder te openen weg...Het enige wat ik gister heb gedaan, is me eigen aanmelden bij voedingscentrum/eetmeter, daarbij moest ik mijn hotmail gegevens invoeren... Ww heb ik inmiddels veranderd.. Computer opnieuw opgestart, nog steeds alles foetsie Ooitmamavan3, bedankt voor de link, ik kon zelf niets vinden..
ik heb nooit een lege msn gehad maar wel iemand die zich voor mij uitgaf op mijn msn account en allerlei beledigende dingen ging rondstrooien.waar ik een boel last mee heb gehad. dus zoiets zal het bij jou ook wel zijn.