Hallo, Wij zouden vanaf woensdagavond tot donderdag bij jullie in Nederland naar de koninginnendag komen. Vooral voor de vrije markten, rommelmarkten! Weten jullie iets leuks en niet te duur om te overnachten in de omgeving van Den Haag, Bergen op Zoom, Utrecht of Breda? En voor te weten hoe ik me moet kleden...welk weer geven ze de komende dagen bij jullie? Tot op de leuke dagen bij jullie Grtz
Voor het weer kun je kijken op www.weer.nl daar kun je de plaatsnaam intikken waar je heengaat en zie je de vooruitzichten (geloof voor de komende week) en wat betreft overnachting www.weekendjeweg.nl (neem aan dat je daar ook op een doordeweekse dag kunt boeken) Ennuh niet de algemene dresscode vergeten he!!! extravagant en oranje!!! Have fun!!
hallo je kunt heel goedkoop hoteletjes boeken op www.booking.com. je betaalt geen reserveringskosten en kunt bij het hotel betalen, ideaal! Ik hoop dat je nog een leuk hotelletje kunt vinden. Heel veel plezier!
Tja, oranje is een grote hit met koninginnedag. Zelf doe ik er nooit aan mee, maar het staat wel fleurig al dat oranje langs de grachten. Kom vooral met de trein. Zoek daarom een motel/hotel vlakbij het station, zodat je lekker vroeg op de trein kunt stappen. De treinen zitten rond 10 uur gewoon al echt stampvol met Amsterdam bezoekers. Veel plezier!!
Als ik in de buurt had gewoond hadden jullie bij ons mogen logeren. Maar we wonen wel een beetje uit de buurt.