Hoi meiden, Wie heeft er ook een vsmile van vtech? Ik zit er aan te denken mijn zoontje er eentje te geven voor zijn verjaardag. Maar nu zag ik allerlei spellen, en voor verschillende leeftijden. Ik ben van plan om alles een beetje via internet te kopen, maar vroeg me af waar ik kan vinden welk spel voor welke leeftijd is? Wie weet dat?
hai, ben je op zoek naar de v smile baby? ik heb 'm toen gekocht , het is heel leuk,maar mijn dochter kijkt er niet naar om,dus bij deze heb ik 'm te koop staan.Ik heb er een winnie de pooh spel bij. groetjes miranda
mijn dochtertje heeft hem ook, maar speelt er niet veel op. de spellen zijn wel leerzaam. op de verpakking van de spelletjes staat voor welke leeftijd het is. ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar misschien is een ds ook wel leuk (als hij wat ouder is) Mijn dochtertje heeft hem sinds haar 4e en ze heeft er veel meer plezier van dan de vsmile. Ik vind het beeldkwaliteit van vtec ook niet super. terwijl je wel veel voor betaald en de spellen zijn ook niet de goedkoopste. Maar als je een vsmile haalt dan zou ik wel een oplader bij kopen. want hij vreet echt batterijen. succes
Hoi, @ Miranda, ik ben niet op zoek naar de vsmile baby, maar naar die andere zo'n oranje met paarse. Inderdaad wou ik er een adapter bijkomen. Maar omdat ik alles via marktplaats wil kopen, kan ik niet zien op de spellen wat voor welke leeftijd is. Dus ik dacht misschien weet er iemand een site ofzo waarop staat welk spel voor welke leeftijd is. Op de site van vtech kan ik daarover niks vinden. Niet dat ik zo'n ding koop voor mn zoontje, en dat er spellen voor 6 of 7 jaar bij zitten want daar heeft hij voorlopig nog niks aan.
Je kunt ook gewoon bij de speelgoed winkel bekijken wat voor spellen er zijn voor de leeftijd van jou zoontje en die dan opzoeken op MP..