zal ik toch maar WEER de dokter bellen ??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

ben ik weer
    zoals er velen miss al weten heeft mijn zoontje dus rs gehad
    er werd gezegt dat t hoesten heel lang aan kan houden
    t is een stuk minder geweest maar sinds vanacht hoest ie weer als een gek .
    hoij loopt rood aan begint te kokhalzen en er komt veel slijm uit zn mond en neus .
    ook heeft hij tussen t hoesten door een soort van kreten heel moelijk uit te leggen een soort van uuuuuuuuuhhhhhhhhh(schreeuwen) niet huilen !
    ook kraakt en piept hij weer als ik mn hand op zn borst houd voel ik t kraken . dit was ook weg en nu weer terug .
    ik twijfel of ik nu dus weer moet bellen of nie

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kleintje is veel te belangrijk om mee te twijfelen, gewoon bellen.

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.254
    1.015
    113
    Zuid-Holland
    2 mnd en nu weer deze klachetn? gewoon WEL bellen! Beter te vaak dan te weinig!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Je kindje is nog veel te jong om aan te modderen, gewoon bellen!

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.585
    113
    inderdaad als het weer kraakt en piept bij zo'n kleintje gewoon meteen bellen.
    Bij onze ha mag je altijd komen met dit soort dingen als ze zo klein zijn.

6. happymama

hier mag ik ook wel komen hoor , ben al zooooo vaak geweest , maar ga weer bellen . t arme menneke ken ook nie slapen zo

7. happymama

ze gaat overleggen met de dokter of ik langs mag komen , ik moet m eerst temp want dat willen ze weten .
    maar nu slaapt hij eindelijk ff maar ze wil t voor half 11 weten zo niet dan word t morgen pas en dan moet ik werken pppffff dadelijk toch maar ff wakker maken dan

8. happymama

als ze niks doen ga ik naar me oude huisarts in me oude woon plaats daar kan ik gelukkig altijd terecht al is t wel een half uur rijden..

9. happymama

iemand van jullie kindjes rs gehad ??? en hoelang duurde t hier dus al bijna 4 weken

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik zou er gewoon op staan dat hij gezien wordt vandaag! Wat een belachelijk gedoe dat ze moet overleggen; met zulke kleine kindjes moeten ze geen enkel risico nemen vind ik.....

Je zou bijna een temp gaan "verzinnen" die in de richting van verhoging/koorts gaat zodat ze toch overstag gaan....

Sterkte met je mannetje!

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Mijn zoontje heeft met 2 weken oud het RS virus gehad en toen 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik weet dus precies wat het is, alleen heeft mijn zoontje nadien nauwelijks nog klachten gehad en toen we het ziekenhuis uit kwamen was hij niet meer verkouden.
    Ik zou dus eisen dat ze je kindje zien vandaag, want dit klinkt mij niet erg goed in de oren als ik eerlijk ben. Hij hoeft ook helemaal geen koorts te hebben, dus snap niet waarom je hem moet temperaturen. Als hij zo vol is zou er in iedergeval even naar de longen geluisterd moeten worden door de huisarts, dus laat je niet afschepen en anders idd naar die andere huisarts gaan. Je kindje is nog veel te jong om echt ziek te zijn en kan het slijm moeilijk ophoesten.
    Laat je even weten hoe het afloopt?

12. happymama

ja laat t weten . hij slaapt ook niet meer heel zielig . mijn moeder zei ik zou gewoon t zh naar de seh bellen als ze niks doen .

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou hem idd even goed na laten kijken. Al vraag ik me af of het nog steeds het RS virus is, dat virus is namelijk met een dag of 10 al op het hoogtepunt en in het ziekenhuis laten ze een kindje niet gaan voordat het daaroverheen is. Hij kan nog wel vrij lang benauwd blijven van het RS virus, maar zou er niet zo enorm veel last meer van mogen hebben. Misschien dus toch iets anders onder de leden.
    Heb je ook medicijnen voor hem meegekregen de vorige keer???

14. happymama

nee er zijn geen medicijnen voor rs

15. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Nee, niet voor het RS virus zelf, maar wel om de benauwheidsklachten tegen te gaan. Je zou de huisarts eens kunnen vragen om Ventolin, dit is een puffertje die de benauwdheid tegen gaat. Eventueel vernevelen zou ook nog een optie zijn als hij zo benauwd is, het slijm zal er toch uit moeten. Heb je nu al gebeld en wat zeiden ze?

16. happymama

moet tussen half 12 en half 1 terug bellen

17. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Je kindje is zo jong, had allang gebeld ipv een topic openen. Nooit twijfelen als het om je kind(eren) gaat! Dan maar een piepmiep in een ander zijn ogen en liever 1 x te vaak dan te laat.

18. happymama

nou heb terug gebeld en ze heeft overlegd ik krijg gewoon te horen uitzieken !!!! niks aan te doen . zit hier te janken als een klein kind ik weet t niet meer hoor

19. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Zou naar EH gaan en erop staan dat ze hem nakijken! Al voor je eigen geruststelling desnoods. Straks heeft het ventje longontsteking ofzo.

20. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    ik zou gewoon of naar de eerste hulp gaan .. Of vanavond hap bellen en daar heen gaan .. Zeker niet afwachten hij is nog zo erg jong .. Als ik jou verhaal zo lees had ik dat zeker gedaan de arts hier is ook zo makkelijk tot 3 keer toe en tot 3 keer toe eerst met de jongste en daarna 2 keer met de oudste toch naar volhouden en naar hap doorverwezen naar zh voor controle ..

Gewoon bovenstaande doen als je er zeker niet goed bij voelt

Deel Deze Pagina