goedkoop hondenartikelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Onze hond krijgt af en toe een gedroogde boterham. En verder gewoon 2x per dag haar brokken. Verder krijgt ze echt niet elke dag koekjes en botjes enzo. 1x in de week zo'n bullepees (zo'n stinkding) want die vind ze super lekker.

Omdat mijn ouders een cattery hebben kunnen we bij een soort groothandel inkopen. Dat scheelt wel.

Wat voor merk voeren geven jullie? Wij voeren hier altijd carocroc

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Ik voer sinds kort Eukanuba speciaal voor kleine terriërs. Daarvoor dieetvoer van Beneful, maar dat at ze steeds minder graag. Dus nu wat nieuws aan het proberen. Ze eet het in ieder geval beter. :)

Ben ook niet dol van varkensproducten (oren, snuiten) voor de hond. Dit ivm ziekte van Aujeszky (varkensziekte die dodelijk is voor honden).

Onze hond krijgt pensstaafjes (gedroogde pens, stinkt wel vies, maarja), en wat hondenkoekjes. En ze heeft altijd wel ergens zo'n kluif met twee knopen erin rondslingeren, maar doet daar soms weken niks mee, en dan ineens weer wel. -maf beest-. En ze heeft een flostouw, waar eigenlijk hetzelfde voor geldt.
    Héél soms krijgt ze wel eens iets 'fouts': stukje brood met leverworst, beetje vleesjus, stukje worst. Maar dat is echt heel soms. :oops:

Ze is nu 9,5, maar ziet er top uit, en 'moet' van mij eigenlijk minstens 16 kunnen worden zo. Toch?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik voer Kobers
    Ik moet ook naar duitsland om me voer op te halen anders eet meneer niet.

www.koebers.de

Deel Deze Pagina