Ff een een tegenhanger van het "waar ergerde jij je aan vandaag" Ik werd blij van het feit dat we een zeer geslaagd barbecue weekend hebben gehad. Gisteren hadden we, voor het eerst sinds we hier wonen(12 jaar) een straatbarbecue. Dat het geweldig gezellig was en we dat vandaag nog even dunnetjes hebben overgedaan!
Bezoek vanmiddag van een goede vriend (ken hem al 20 jaar). Hij kwam langs met zijn vrouw en dochtertje. Was erg gezellig. We hebben met z'n allen pannenkoeken gegeten. En vanochtend werd ik om 9u wakker. Alles in huis was nog in diepe rust. Zelfs onze baby van 6 weken sliep nog, terwijl ze normaal om 8u ongeveer een voeding krijgt. Heerlijk ontspannen wakker worden. Koffie gehaald voor man, broer en mezelf en drinken voor de dames geregeld. Mijn broer logeerde een nachtje bij ons en we hebben op het grote bed koffie gedronken en de jongste gevoed. Mijn broer las onze oudste boekje na boekje voor. Heel gezellig
Van mijn dochter. Hoe ze genoot in de speeltuin. Hoe ze smikkelde van haar ijsje. Onze gezellige gesprekjes. Van mijn man, omdat hij het zo naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe elftal en hij gelijk scoorde. En dat hij zo lief voor me is. Het was een heerlijke dag met mooi weer.
Dat toen ik thuiskwam van mijn werkdag die mij bijzonder zwaar viel, mijn vriend zijn geweldige gemarineerde kip had gemaakt en het huis had opgeruimd. Ik heb zo'n geluk!
Mijn zoon die vandaag even een mama knuffel dag had😍😍 Hij kwam kusjes en knuffels brengen de hele dag (Wat hij anders nooit doet helaas)
Het leuke weekend met familie, al 25 jaar gaan we eind augustus een weekend met zijn alle weg in een groot groepshuis. We zijn altijd al een hechte familie geweest, maar sinds mei 2014 toen mijn vader ziek werd (kanker) en overleden is juni 2015, zijn we nog hechter. Het was gezellig, we hebben erg gelachen maar ook gehuild om het gemis.
Van ons dochtertje dat vanmiddag heerlijk op het strandje in het zand en in het waterr heeft gespeeld. Op weg naar huis is ze heerlijk in slaap gevallen en toen ik haar uit de auto pakte kreeg ik een dikke knuffel en sliep ze heerlijk tegen me aan weer verder. Vanavond als afsluiting een heerlijke BBQ Topdag!
we hebben vandaag een heerlijke gezinsdag gehad! Lekker op ons gemakje aantutten in de tuin en een heerlijk zonnetje erbij. Ik voel me op zulke momenten rijk gezegend
Van het ontzettend mooie huis dat we van buitenaf bekeken hebben! Moeten alleen nog even wat geld bij elkaar zien te vinden
Van het waterbalonnengevecht in de tuin vanmiddag en zoontje die gierde van de pret. Van mijn vers geperste sinaasappelsapje bij het ontbijt. Van zoonlief die mijn vriend de slappe lach bezorgde met het stoeien. Van een onverwacht telefoontje van mijn moeder die nu in Frankrijk zit. Vandaag was een fijne dag.
Het schatergelach van m'n kleine die mama nat probeerde te spetteren. Haar geknuffel de hele dag door. Die heeerlijke hunk die de bus uit gestapt kwam en me maar aan bleef kijken. En zelfs het gezicht van de dame op leeftijd die me (terwijl ik op de bus wachtte) het woord van god probeerde te vertellen en zichtbaar aangeslagen was door mijn 'oh mevrouw, ik ben niet meer te helpen' reactie. Ze wist gelijk niks meer te zeggen. Om vervolgens de 2 jongens die naast me stonden te gaan lastig vallen. Ben maar een stukje verderop gaan staan. Oh en de heeerlijk zelfgemaakte broodjes shoarma. Jaaammmmmiiiieee! Was een top dagje
Dat ik terug kan kijken op een heerlijk weekend op het water. Zaterdag met vrienden paar uur gevaren en zondag met mijn schoonouders. Wij en de kinderen hebben genoten. Vandaag minder weer helaas, maar moet werken en kan op dit moment erg slecht tegen de warmte, dus heel erg vind ik het niet. Ik werd vanmorgen wakker en dacht; dat was een top weekend.
dat we gister al volop plannen hebben gemaakt voor de toekomst. en s avonds opa en oma die nog gezellig wat kwamen drinken.
Mijn dochtertje had een enorme peuter-driftaanval in de supermarkt. Ik heb haar gewoon laten uitrazen en toen weer verder met de boodschappen. Werd ik bij de kassa aangesproken door een vrouw: 'Wat heb je dat keurig opgelost zeg. Ik kan me zo voorstellen dat het niet makkelijk is, maar wat blijf jij rustig, echt mijn complimenten' Mijn dochter is een pittig meisje dus zo'n opmerking doet me echt goed!
Dat beide kinderen het weer zo leuk hadden op school en de peuterspeelzaal. Dat de jongste zo goed als zindelijk is.
Dat Chloe helemaal trots van haar zwemles kwam met de 4de sticker en heel hard riep, mama ik ben nu een dolfijn!!