Goedkoop kado wat er niet goedkoop uitziet

Discussie in 'De lounge' gestart door Nea010, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik wilde net als @Blond88 de pinterest tip geven. Er zijn zoveel leuke goedkope ideeën!
    Als afscheidscadeautje voor de juf van de zomer een ijstheepakket gemaakt. Bij de dollarstore zo’n grote glazen pot met tapkraantje gekocht. Dan theezakjes, verse munt, rietjes enz erin. Zag er fantastisch uit en alles bij elkaar nog geen €10,-
    Je hebt er vast nog goedkopere (of duurdere) ideeën.
     
  2. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Heeft ze kinderen? Ik zou dan best een avondje oppassen geven. Ten minste, ik zou dat echt wel willen krijgen:p
    Of een leuke kaart met een persoonlijke tekst erin.
    Of een leuk schaaltje met blauwe druifjes heb je ook wel voor een paar euro toch?
    Het gaat erom dat je aan iemand gedacht hebt toch?
     
    Kolibrie2, Loveloes en Syane vinden dit leuk.
  3. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.845
    2.256
    113
    Zonnestralen en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. yoghurt

    yoghurt Bekend lid

    31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Bij de kringloop leuk glazen vaasje kopen, zelf paar bloempjes erin doen of evt langs bloemist vragen of ze het willen vullen met n paar bloemetjes. En meteen in laten pakken. ben je voor n paar eurO klaar.
     
  5. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.452
    10.654
    113
    Wat ik doe is in de opruiming leuke dingen scoren voor weinig geld en die dan bewaren tot diegene/iemand jarig is of er een feestje is of zo. Zo heb ik vaak toch iets leuks voor niet veel geld. Benoordenhout het moment zelf heb ik vaak weinig inspiratie.
     
  6. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Kringloop? Hebben ze vaak ook veel nieuwe spullen
     
  7. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Of dit - bijv in tulbandvorm ofzo en die er dan ‘bij’ geven?
     
  8. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Zo'n glazen koekjespot (bij de action 1 of 2 euro). En die vullen met 1 of 2 thee soorten. Folie erom. Ziet er vrolijk uit en je bent voor 5 euro klaar:)
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  9. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik kom heel vaak bij de kringloop en er staat inderdaad vaak veel nieuws ook. Ik heb geregeld een leuke schaal met bv tapas of een goed boek meegenomen om als cadeau te geven.
     
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.954
    8.765
    113
    Een weckpot met alle ingrediënten voor een koekjes mix is ook leuk. Staat wel op internet. Als ze tenminste bakken en anders zou ik zelf koekjes bakken.

    Narci of andere lente plantjes is ook leuk. Leuk om anders zelf in een mandje/schaak te doen. Eventueel bij de action nog een paassteker of kuiken er hij en klaar.
     
  11. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    Zo'n weckpot is ook leuk idd. Heb ik ook weleens aan mn nichtje gegeven. Kind heeft en krijgt alle soorten plastic hype speelgoed dat je maar kan bedenken, en wij stuurden haar even back to basic met een pakketje met twee zelf gevulde weckpotten met recept, en wat spulletjes zoals een schort, garde etc.
     
    citroenrasp en owly vinden dit leuk.
  12. Nea010

    Nea010 Niet meer actief

    Wat zijn jullie lief!! Ik was een beetje bang voor de reacties want helaas reageert niet iedereen altijd zo.

    Ik ben gisteren naar de kringloop geweest. Maar er zat niks moois bij. Niet iets dat ik kado zou geven. Het idee van zelf koekjes bakken en die in een glazen pot doen vond ik heel leuk. Dus die ga ik vandaag bakken. Ik heb 3 potten gehaald bij de Xenos. Daar waren ze in de aanbieding 2+1 gratis. Dan kan ik die andere potten voor iemand anders vullen als kadootje. Of zoals iemand schreef vullen met ingrediënten om zelf koekjes te bakken. Ook leuk!

    Vanavond mooi inpakken en ik hoef me niet te schamen.
     
    dreumesje, ellessinia, Luna86 en 11 anderen vinden dit leuk.
  13. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.954
    8.765
    113
    Nee absoluut niet. Het is ontzettend lief en zeer attent om wat leuks mee te willen nemen. Het is al vervelend genoeg dat je het niet al te breed hebt.
    Misschien moeten we meer terug gaan naar een attentie in plaats van dure cadeaus.

    Inmiddels proberen wij al jaren dat we geen cadeaus willen van familie eventueel wat lekkers wat bij de persoon past. Geen dure cadeaus meer verzinnen en geen meuk in een klein huisje.

    Ik zou blij zijn met een cadeau wat je maakt:D
     
    Nea010 en Adje vinden dit leuk.
  14. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    De moeite die er in stopt is al meer waard dan geld :) super leuk idee!

    Wat ik vaak doe is cadeautjes alvast vooruitkopen in de aanbieding. Toevallig nu niets op voorraad omdat ik gister de laatste heb weggegeven maar ik had duplo (voor nichtje van 2), rituals etc. Voor geen de reguliere prijs betaald. Alles minimaal met 40 procent korting, maar ook pickwick thee (1+1 gratis bij de ah) voor een thee pakket oa. De meeste verjaardagen zijn in dezelfde winterperiode bij ons (ja precies, kerst en sinterklaas zijn al duur genoeg zonder die vele verjaardagen) en door t meer te spreiden over het jaar heen met cadeaus kopen (in de aanbieding) is dat een stuk prettiger.

    Zo doe ik het ook met sint cadeaus voor onze zoon, ik koop ze ruim op tijd als er een leuke aanbieding is. Loopt niet weg in huis :p
     
    Syane en Nea010 vinden dit leuk.
  15. Nea010

    Nea010 Niet meer actief

    Mijn schoonzus vond het heel lief van mij dat ik er zoveel werk aan heb besteed. De koekjes zagen er mooi uit (had natuurlijk wel de mooiste in de pot gedaan ;)).
    Jullie allemaal heel erg bedankt voor het met mij meedenken. Echt superlief van jullie!
     
  16. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Er staan al heel veel leuke ideeën!

    Uitnodigen voor een lunch bij jou thuis met wandeling in de buurt
    Tijdschrift met reep chocolade
    Zelfgebakken koekjes in weckpot met lief briefje eraan
    Een fotoboekje of notitieboekje
    Bos tulpen
    Lief kaartje
    Chocolaatjes
     
    Nea010 vindt dit leuk.
  17. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.747
    736
    113
    Natuurlijk moet je jezelf niet schamen. Wij leren de kinderen, en vinden dat zelf ook echt zo, dat het niet belangrijk is wát je krijgt maar ziet dat iemand er over heeft nagedacht wat hij of zij je zal geven. Een tekening of een duur cadeau, dat maakt geen verschil met het idee er achter.
    Jij doet dus echt veel moeite en volgens mij zou iedereen dat waarderen!
     
    Nea010 en Overtherainbow vinden dit leuk.
  18. Flan82

    Flan82 Lid

    13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    Wat ik graag zou krijgen is iets waarvan echt is nagedacht dat ik er iets mee kan of heb.

    Met echte aandacht voor de persoon.
    Voor mij zou dat nu zijn: nacht onze kinderen opvangen (kan ik slapen!)
    dagje snoeien in de tuin
    mijn keuken uitsoppen
    dag of weekend kleine klusjes oppakken die blijven liggen

    misschien heb je zelf een talent die de ander niet heeft? geef haar een manicure, of gezichtsbehandeling of een fotoshoot (kan al super mooi met een gewone camera of mobiel)

    iets wat jullie band versterkt? uitnodiging voor avondje dvd kijken? samen wat creatiefs doen.
     
    Spritsmetmelk en Nea010 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina