Onze tondeuse gaat nu alweer kapot, de 2e binnen 4 jaar. En ik ben dr beu van. Ik wil een goede, zo een als vroeger die 30 jaar mee gaat t liefst haha. Tips? Kosten maken in die zin weinig uit..
Wij hebben er 1 van Wahl met allerlei opzetstukken, heb ik ook voor mezelf gebruikt. Echt een goed ding. Ligt zwaar in hand, maar ik vind dat wel prettig.
Deze hebben wij. Wilbert gebruikt hem elke paar weken, toen Ivan jonger was deed hij hem er ook mee. Hebben hem zeker 6 jaar nu.
Panasonic ER 1611. Google goed, verschillende prijs verschillen per site. Soms zie je deze in het foldertje van de Aldi maar dan moet je dus net geluk hebben. Is een top ding. Edit olie je de tondeuses ook geregeld? Je kan de kop eraf halen om zo losse haartje te verwijderen(misschien deed je dit wel)
Ze zijn iets duurder dacht ik maar gaan wel lang mee. Die van mijn man is volgens mij al 15 a 20 jaar oud. Die vervangt alleen heel af en toe die "mesjes". Bij onze kapper hebben ze ook allemaal Wahl tondeuse
Mijn man heeft deze en is er erg tevreden over. Zit een soort van stofzuigerfunctie op waardoor hij meteen zo goed als alle haren opzuigt.
Ik vind de wahl niet fijn. Zwaar, veel verschillende opzet stukken nodig, die je er vaak los bij moet bestellen, er zit een hendeltje aan waarmee je een iets langer of korter kunt scheren, maar die druk je zoo weer terug tijdens het scheren. Moet het er voorlopig mee doen vrees ik , maar ben er niet Blij mee.
Wahl! Wij hebben er eentje met heel veel verschillende opzetstukken, een bewaar etui en zelfs nog een losse mini trimmer erbij. Hiervoor verschillende van Philips gehad, maar die hielden het maar maximaal 1.5 jaar vol.
De opzetstukken van deze zijn niet op, veel te breed zijn de ruimten tussen de spijlen, waardoor je kamlijnen krijgt. Voor kort is hij wel ok, wel goed olieen.
https://www.bol.com/nl/p/wahl-super-taper-tondeuse-baardtrimmer-lang-snoer/9200000014383045?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze??
Oh das handig! Mijn man gebruikt de tondeuse ook om zijn baard te trimmen, dat schiet altijd alle kanten op.. Zelf heeft man een Philips, ongeveer net zo één als het plaatje iets naar boven. Man heeft dik en ruw haar waar ie met gemak doorheen komt.