voel me even zooo verdrietig.... Ik ben sinds kort consulente van juwelen. Vanavond had ik een demo bij mijn mama. Is eigenlijk nog maar een paar maand dat ik weer contact heb met mijn mama. Ze heeft ons jaren geleden belogen en bedrogen en bestolen. Na steeds af te spreken met haar en dat ze op het laatse niet afkwam ging het de laatste tijd beter. We zagen elkaar regelmatig en het was leuk. Ze had dus omdat ik om te mogen beginnen 5 afspraken moet hebben dus een demo geboekt bij mij. Belt ze daarnet wel niet af zeker.... Iedereen zou afgebelt hebben. Ik weet niet of ik haar moet geloven of ze de reden verzint... Mijn zus ging meegaan met mij dus belde ik naar haar om haar ook af te bellen. Ik vroeg haar omdat ze alleen thuis is of ze met mij anders eens wou gaan shoppen met het mooie weer. Zonder m'n dochtertje en vriend. Ze wilt niet, voelt zich plots misselijk.... Ik vraag aan mijn vriend om samen iets te doen, wil hij ook niet, hij had andere plannen gemaakt om in de tuin wat te werken. Daarnet krijg ik dan nog een sms van iemand die een demo afspraak afzegt. Dit is wel met een grondige reden. Maar ik voel me zoo verdrietig en eenzaam nu. Mag ik nu de hele dag thuis gaan zitten en zorgen dat iedereen tevreden is.... Pffff even een huilbui...
Sterkte meid, vervelend voor je, zeker omdat het je eerste demo zou zijn. Misschien kun je je zelf ergens mee verwennen, met een leuke film in de avond of een wandeling maken?.
Knuffel hoor! ik zou me ook behoorlijk in de steek gelaten voelen zeg! Hoop dat je nog iets leuks hebt gedaan!
Hier even geen schouderklopje of bemoedigend woord..Als je dit al een serieuze dip noemt dan wil ik niet weten wat er gebeurt als je echt shit over je heen krijgt. Met andere woorden: herpak jezelf en relativeer!
Denk je niet dat er meer achter zit, vooral met dr moeder? Lijkt me niet dat jij kunt oordelen wat voor iemand "echte"shit is
Jeetje hoe kan je uit dit stukje text relativeren of dit echte shit is of niet ? Ik denk dat ts daar echt zelf het beste over kan oordelen en zo te lezen heeft ze het moeilijk (gehad) met haar moeder en voelt zich en nu nog naarder door .. Ts : ik hoop dat je toch nog een leuke dag hebt gehad
Bedankt voor de lieve woorden. En mysteriousgirl, ik weet echt wel wat tegenslag is hoor. Ben in de steek gelaten op mijn 16de door beide ouders, heb alles alleen opgebouwd samen met mijn vriend. Je kan toch eens dagen hebben dat je je erg verdrietig voelt, en dit was er zo ene. Het kwetst nu gewoon harder door het verleden. Ok nu vind ik zelf ook wel dat ik misschien wat overdreven gevoelig gereageerd heb vanmorgen. Maar op dat moment voelde ik mij ongelofelijk rot. En om de dag helemaal ongelofelijk goed af te sluiten ben ik met de auto in achteruit tegen een uitsteeksel van een container gereden. Word een volledig nieuwe koffer....