ervaring last minute?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Athina, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,

ik wil in mei/juni heel graag een dag of 10 naar de zon met ons gezin. Maar we zitten momenteel in een onzekere situatie wat de gezondheid van m'n vader betreft. Dus eigenlijk durf ik gewoon niets te boeken.

Ik hoor altijd over last minute, dat dat toch niet zo goedkoop en zo goed schijnt te zijn (ze blijven niet voor niets over?) - maar zijn er mensen die het wel eens vaker gedaan hebben ? En dan echt 1 of 2 weken voor vertrek ?

Ik merk nu al, dat studios makkelijk te verkrijgen zijn, maar we willen minimaal iets met 2 of 3 kamers...

Voorkeur; griekenland, mallorca, menorca...

Ik ben bang dat we dadelijk níét op vakantie kunnen of nog voor vrij veel geld (of eigenlijk: dan niet... want veel budget is er gewoon ook weer niet) .

Dus ik ben érg benieuwd naar lastminute ervaringen naar de zon...!

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    De last minutes zijn inderdaad niet meer wat ze geweest waren..
    Er blijft vaak niks over.. En zeker niet als je eisen hebt..
    Ik werk zelf op een reisbureau en zie het elk jaar toch minder worden.

Zelf zat ik ook te twijfelen of we een last minute zouden boeken maar ga het toch maar deze week boeken..

Wat betreft je vader. Je kan een annuleringsverzekering afsluiten voor als je vader ernstig ziek wordt of komt de overlijden.
    Vaak is het wel zo dat als hij ziek wordt en je daarvoor moet annuleren dat hij echt heeeelll ziek moet zijn (levensgevaar).

Een annuleringsverzekering kan je per reis afsluiten en is vaak 5% van je reissom of als je reissom hoger dan 1500 is zou ik kijken of een doorlopende annuleringsverzekering goedkoper is. Dan betaal je 1 bedrag..

Je mag je altijd een PB sturen :)

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vind de last minutes niet zoveel meer voorstellen.

Afgelopen augustus wouden wij nog op vakantie. De enigste optie was Turkije. We hadden graag naar Spanje of Griekenland willen gaan maar er was helaas niet veel meer over. Mede ook door het slechte weer hier.

De reis was zeker niet goedkoper, denk eerder nog duurder.
    We hebben toen op donderdag geboekt en vlogen al op zaterdag.

Ik persoonlijk zou nu een reis boeken, heb je vaak nog vroegboekkorting etc. En dan een goede verzekering afsluiten inverband je vader.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, probleem met m'n vader is dat het hartstikke vaag is... dus ik heb het gevoel dat een ann. verzekering dan misschien te weinig dekt. Maar oke - toch maar rustig rondkijken dus nog... en er misschien maar rekening mee houden dat we dit toch ook niet gaan... of misschien in september nog even, net voor de jongste 2 wordt.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Misschien kun je overleggen met het reisbureau voor een goede verzekering. Ik denk persoonlijk dat ze deze vraag wel vaker krijgen.

Deel Deze Pagina