Goedkoop maar leuk zaaltje Amersfoort e.o.

Discussie in 'De lounge' gestart door cupcakes, 17 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Op 7 april zijn wij 12,5 jaar getrouwd, rond deze tijd vieren we normaal gesproken ook samen onze verjaardagen dus willen we nu alles combineren in 1 feestje. We willen dit low-budget doen buitenshuis, maar zoeken nu een locatie en tot nu toe heb ik nog niks leuks kunnen vinden.
    Onze oudste 2 zoontjes hebben coeliakie, daarom willen we het liefst een locatie waar zelf het eten en koffie e.d. kunnen verzorgen, dus met een keuken erbij. Het is gewoon een gezellig samenzijn, hoeft geen muziek/dans oid.

Waar moet het aan voldoen:
    Genoeg ruimte voor 28 volwassen, 8 kinderen en 1 baby.
    Niet te ver van Amersfoort, liever wat verder naar het westen dan naar het oosten (ivm reisafstand familie).
    Eigen keuken

Iets bij een boerderij oid zouden we leuker vinden dan een kerkzaaltje oid
    Het zou extra leuk/handig zijn als er binnen of buiten iets te doen is voor kinderen (speeltoestel oid). Maar dat is geen must.

Wie heeft er een leuke tip?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

De meeste buurtcentra in Amersfoort hebben een zaalverhuur.
    Ik weet van het klokhuis dat ze een zaal/gebouw verhuur doen en een speeltuin met hek erom hebben voor de kinderen.
    Je kunt je eigen eten meenemen en dat door hun laten uitserveren en ze hebben allerlei soorten drankjes aan te bieden.
    Twee grote keukens en alles wordt weer voor je opgeruimd qua schoteltjes en borden.

Hopsatee vindt dit leuk.
  3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bedankt voor de tip, deze was ik volgens mij nog niet tegengekomen. Betaal je nog extra voor het uitserveren? Of zit dat bij de prijs inbegrepen?

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik durf dat niet te zeggen...het centrum wordt draaiende gehouden door vrijwilligers en het moet het ook echt hebben van de zaalverhuur met evt uitserveren van eten.
    Ik vermoed dus wel dat het iets extra kost.

Maar het is het zeker waard!
    Ze organiseren super veel en hebben elke woensdag resto van harte.

Deel Deze Pagina