Goedkoop maar wel lekker/gezond eten.

Discussie in 'De lounge' gestart door upc, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dus alleen als het mager is valt het bij jou onder het kopje gezond? Dan neem je toch wat kleinere porties qua vlees ofzo.
    Voor mijzelf vind ik aardappels, groente en klein beetje vlees gezond, net zoals pasta en rijst e.d. als er maar voldoende groente in zitten. Maar misschien is dit voor iedereen verschillend.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    C1000 en AH hebben trouwens geregeld kipfilet in de aanbieding voor 4 of 5 euro de kilo. Net zoals gehakt, soms voor 3 euro de kilo. Ik vries het dan altijd in kleine porties in.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pannenkoeken met spinazie erin. Vindt vooral mijn dochter erg lekker!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ja ik vind "vet" eten niet gezond en versta idd onder gezond mager met veel (verse) groentes maar misschien is dat idd voor iedereen anders

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik merk dat het vooral belangrijk is dat je seizoensgroenten en -fruit koopt! Als je in december aardbeien wil eten en in augustus spruitjes...tja... ;)

En blader eens door wat kookboeken (of google) en je krijgt véél recepten. Vaak kan je deze dan makkelijk aanpassen aan je budget. Zo had ik bv. onlangs winterpostelein gekocht, ik kende het niet en had het nog noooooooit gezien. Maar het was enorm goedkoop. Heb dus gewoon op google de naam ingetypt en kan nu nog 20x deze groente maken voor weinig geld. :)

Deel Deze Pagina