vanaf wanneer vliegen met een newborn (Brazilië)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door godblessed, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik ben midden december uitgerekend ongeplannede zwangerschap..Het plan was Dec naar Brazilie te gaan daar woont mijn biologische familie en zou mijn vader voor het eerst ontmoeten ben namelijk geadopteerd.. Nu bleek ik zwanger en half dec uitgerekend.Januari is mijn moeder 10 jaar overleden en mijn hele familie herdenkt dat wij dachten eind januari 2 weken met de nieuwe aanwinst naar Brazilie te gaan nu las ik dat je vanaf 7 weken pas mag vliegen en lange afstand pas met 10 maanden.. Ik ben als baby ook vanuit Brazilië naar hier gevlogen en met mij veel geadopteerde moet ik nou 10 maanden wachten voor ik met mijn kleintje ga vliegen of zijn hier dames die eerder ver zijn gevlogen wij zouden dan graag de zomervakantie van 2015 vliegen dan is ze 6 maandjes oud..Hoop dat er dames zijn met ervaring met kleintjes verre reizen vliegen en of het kwaad kan

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wij zijn met R toen hij 8 weken oud was naar Spanje gevlogen. En dan is het nog vrij makkelijk omdat ze nog veel slapen. Met 10 maanden zijn we naar Curacao geweest en dat vond ik toch wel erg pittig, zou het ook niet zo snel weer op die leeftijd doen. Maar dat is ook van je kindje afhankelijk.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kinderen mogen vanaf 1 week of 2 weken het vliegtuig in, dat is in ieder geval de regel van de vliegtuigmaatschappijen. Om tot 10 maanden te wachten lijkt mij persoonlijk onzin, heb even gekeken maar de website waar dat op staat is verder ook geen authoriteit ofzo. Ik zou het even overleggen met je verloskundige of alvast een telefoontje naar het consultatiebureau doen om het te overleggen.

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Dankjewel voor het mee kijken dacht dat de algemene regels waren net als tijdens zwangerschap vandaar schrok al.. Maar ik ga het cb bellen niet eens aangedacht omdat me oudste er niet meer zit maar die weten dat natuurlijk..Vind het ook zolang wil mijn familie haar ook graag laten zien ruiken vasthouden mocht het allemaalgoed gaan natuurlijk

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Tip van onze VK was om te wachten totdat ze de eerste prikken gehad hebben...

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij vliegen over twee weken naar Nederland. Baby is dan 10 weken. Bij ons werd ook aangeraden de eerste prikken te halen en dan pas te vliegen.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh ja dat is waar, dat werd bij ons ook aangeraden. Die eerste prikjes kun je wel vervroegd laten geven, vanaf 1 maand of 6 weken geloof ik. Dat hebben wij bij de jongste ook gedaan omdat mijn schoonvader ernstig ziek was en gelukkig maar want ze was nog geen twee maanden toen we op stel en sprong naar Turkije moesten.

8. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Dankjewel dames :) dat ga ik dan maar aanvragen na de geboorte ..

@Eylem wat verschrikkelijk gelukkig bestaat de opties van vliegen moet er niet aan denken dat er wat gebeurd en ik er niet heen kan

Deel Deze Pagina