echt heftig die kerst prijzen pff lijkt mee ook echt super maarals ik dan bedenk dat iik voor hetzelfde geld in het voorjaar voor 6 dagen kan is de keuze snel gemaakt. ts ben je al wat wijzer geworden?
Zeker wel We zijn nu druk bezig met uitzoeken en vergelijken. Enne... mijn moeder heeft zich bedacht wat betreft het vervoer dus daar kunnen we in elk geval flink besparen
aah kijk das fijn want het scheelt idd zo veel. auto is meestal een stuk goedkoper. ik heb nu alle dingen gedaan behalve de trein. want de scheelde toen die tijd maar 20 euro met vliegtig dus jah dan zijn we gaan vliegen haha. bus is echt een verschrikking vond ik dan. 1x gedaan nooit weer. veel plezier met verder uitzoeken. ik geloof trouwens dat het nu nog 40% korting was op davy crocket. Disney's Davy Crockett Ranch - Disneyland Parijs - MagischeNachten.nl succes en veel plezier met het uitzoeken
deze aanbieding is wel tot 12 nov maar dan is dacht ik dekerstsfeer er al. dat begint meestal begin nov. zo rond de 4e
Wij gaan via vakantieveilingen 3 dagen en 2 nachten naar het magic circus hotel. Dat is 1 van de 4 hotels die dus 'at disney' liggen. Met een shuttle bus prima te doen. Wij hebben daar 150 voor betaald voor 4 pers. Vond ik een koopje. De entreekaartjes komen daar dan nog wel bij... Wel goed kijken naar de beschikbaarheid want ik heb het al afgelopen januari geboekt voor de kerstperiode. Wij gaan 12-12.