Hallo dames, Wij willen in de zomervakantie een weekje naar Texel. Ben er nog nooit geweest en zie dat er meerdere parken zijn. Welke is het mooist/leukst? Wij hebben een jongen van dan bijna 6 en een meisje van dan 3. Ik hou wel van luxe en vooral schone huisjes... En graag een zwembad.
Wij gaan al jaren naar Dennenoord, maar die hebben geen zwembad . Wel nieuw restaurant sinds dit voorjaar en begin mei os de nieuwe supermarkt klaar. Ook nieuw animatiegedeelte en speeltuin is ook nieuw geloof ik. Huisjes zijn netjes en schoon. Prijs kwaliteit verhouding is heel netjes vind ik. Landal heeft bv wel een zwembad maar dan betaal je wel de helft meer. Hen op Texel nooit zo'n behoefte om te zwemmen eigenlijk.
Landal is heel erg leuk. In de Cocksdorp. En De Krim is ook een camping die er vlak naast staat. Ook heel erg mooi, nog luxer maar wel wat duurder. Ik ben al zeker 8 keer naar Texel geweest! Is superleuk!!
Wij zijn naar Landal Sluftervallei geweest was voor ons ook de eerste keer en we gaan zeker terug. Heel erg mooie huisjes, leuk zwembad en park.