Weet iemand waar je goedkoop kunt overnachten? (max 10 km van Disneyland parijs) Hotel, b&b, appartement maakt allemaal niet uit... Lekker weggestopt in een steegje van een dorpje zonder toeristen lijkt me perfect
Dat is automatisch inchecken... Ik bedoel meer een afgelegen iets, cultuursnuifovernachting zeg maar! Iets persoonlijker dan Formule 1
Vraag het in het disneyland topic, veel mensen hebben daar een jaarkaart en weten veel van hotels etc in de buurt
ietsje verder, 24 km/20 min rijden, camping chene gris. is van vacansoleil. stacaravan voor 4-6 personen. heb ik al een paar x voor 5 dagen gezeten voor 130-150 euro.
Wij zaten op de camping 15 min van Disney af gingen pandel busjes en camping was aan een groot meer prachtig in de natuur. Het koste bijna niks
B&B hotel disneyland. 5 minuutjes en onder de 100 met ontbijt. Dat is tenminste met 2volw en 2 kinderen. Ligt dus aan je samenstelling. Verder zijn er nog heel veel. Dus ik zou net als merlijn zeggen. Kijk en vraag ff in Disney topic.