Paira Daiza dierenpark

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Lumiere, Jul 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Is dit Belgische park de moeite om naartoe te rijden?
    Ik heb er een docu over op dvd, maar die laat mn de tuinen en architectuur zien, de dieren komen niet veel in beeld.
    Ziet er prachtig uit, maar ons zoontje geeft nog niets om planten en tempels, die wil dieren zien.
    Het is ver, 200km rijden, vlg mijn vader is het absoluut de moeite, maar ik twijfel nog een beetje.

2. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

Jun 12, 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Het is absoluut de moeite waard!! Sinds ik daar geweest ben, gaan we enkel nog naar daar en niet naar een andere dierentuin.
    Je kan de dieren heel goed zien en sommige aapjes kan/mag je aaien. Ook de giraffen kan je aaien. En je hebt natuurlijk de panda's die je kan zien. Die hebben nu een kleintje dat over een paar weken ook mee buiten mag denk ik.

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Vond het een mooi park.

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Prachtig park en zeker de moeite waard. Is niets voor niets één van de mooiste dierentuinen van de benelux!

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    Wij gaan van 25 juli tot 1 aug op vakantie naar de belgische ardennen en gaan op de terug weg naar dit park als afsluiter.

Dus vanaf 1 aug kan ik laten weten wat wij ervan vonden maar als ik de reacties hierboven lees dan moet je gewoon een keer gaan;) Wij zijn ook erg benieuwd

6. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij gaan de laatste week van juli. Jullie zijn erg positief lees ik. Ik ben benieuwd. En de afstand...Emmen is verder weg vanuit hier zag ik zelfs :p

7. mamaliesjejuult

mamaliesjejuult Actief lid

Jul 7, 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel mooi park, wel lange afstanden om te wandelen met kleinere kinderen, maar zeker de moeite waard.

Wij willen dit jaar naar diergaarde Blijdorp , is dat iets?

Share This Page