We willen met oud en nieuw een nachtje weg. Heeft iemand een idee? Center parcs lijkt me leuk, maar dat kan niet voor een nacht en een hele week is geen optie. Ons dochtertje van 2 jaar gaat natuurlijk mee.
onze buren zijn laatst wel een keer 1 nachtje bij een CP geweest. Niet via CP zelf ,maar een andere site, misschien toch ff googlen.
Bedankt voor de tip. Kan er inderdaad iets over vinden, maar alleen te boeken voor 2 pers (met oud en nieuw dan).
Wij gaan ook een nachtje weg met oud en nieuw. Heb enorm zitten googlen omdat ik lekker rustig wil zitten zodat onze kleine man (dan net 1 jaar oud) lekker kan slapen en geen last heeft van het vuurwerk. Maar tegelijkertijd willen wij zelf natuurlijk wel genieten van eventueel vuurwerk en een glaasje champagne. En ik ben uitgekomen op Hotel de Wageningsche Berg. Krijgt een beoordeling van een 9! Is in december 2013 helemaal opnieuw opgebouwd en ligt zoals de naam al zegt op een berg. Aan de voorkant van het hotel kijk je uit over de Rijn en verderop ligt Wageningen. Aan de achterkant kijk je uit over de Veluwe. Heb om een stille kamer aan de achterkant gevraagd (vuurwerkvrij). Ik neem de babyfoon mee zodat wij naar beneden kunnen en vanaf het terras heel mooi vanaf een berg het vuurwerk kunnen zien. De volgende dag om 11.30u is de nieuwjaarsbrunch. En dat alles voor maar 125 euro! Lijkt me echt heerlijk!
Mensen verklaren met trouwens voor gek dat ik weg wil omdat ik rust wil voor m'n kleine man.. "Hij moet er toch aan wennen, en als hij wakker wordt jammer dan", wordt er gezegd.. Blijkbaar denk ik er anders over
Evelien297 ik heb even gegoogled naar het Hotel in Wageningen! Wauw. Heb even op de site gezocht maar kan er niks over vinden misschien dat jij het weet. Hebben ze daar ook 3 kamer appartementen? Zodat ons zoontje een eigen 'slaapkamer' heeft?
Ze hebben Suites, maar die zijn al uitverkocht naar ik weet. Ze hebben ook luxe suites en die hebben volgens mij 2 slaapkamers!
Ziet er goed uit, ik ga er eens goed naar kijken. Als jij weg wilt, moet je gewoon gaan, wat een ander daar ook van vindt.