Wij gaan al een paar jaar achter elkaar naar Zeeland. We gaan dan kamperen op een hele leuke minicamping in zoutelanden. Alleen, iedere keer als we daar zijn weten we niet zo goed wat we willen gaan doen. Er zit in Zeeland geen leuk pretpark of ergens in de buurt. We wilde dit jaar eigenlijk naar het buitenland gaan, maar we hebben net een verbouwing achter de rug, en dat heeft nogal wat gekost, maar we wilde wel er even tussenuit. Heeft iemand nog leuke ideeën wat we kunnen gaan doen met onze dochter van bijna 4, voor de jongste is er sowieso nog niet zoveel. Waar is het leuk om naar toe te gaan in Zeeland? Ik weet dat ze Neeltje Jans' hebben, maar dat is belachelijk duur. En mini mundi, maar daar zijn de recensies ook niet geweldig van volgens mij.
Strand, subtropisch zwemparadijs, vlindertuin, reptielenhuis in Vlissingen. Is plopsa ook niet vrij dichtbij?
Plopsaland? Dat weet ik eigenlijk niet, ik weet dat Plopsaland panne best ver is. Zal wel mooi zijn, lijkt me leuk om daar eens naar toe te gaan.
Mini mundi vind ik echt tegenvallen. Wat wel leuk is met minder weer is bambini in vlissingen. Zelf woon ik in breskens en dan is plopsa een goed uur rijden. Maar vanaf zoutelande zit je denk aan goed 2 uur.
Nientjje, ziet er leuk uit die site van het klok´uus! Die hou ik mooi in mijn achterhoofd voor als we ons vervelen op vakantie!
Mini Mundi valt idd tegen en Het Arsenaal vinden we ook tegenvallen. Is best prijzig en niet echt groot. Ook leuk om te doen: Molen de Jonge Johannes Speeltuin Utropia - Tropische vogel- en plantentuin Sportcentrum Westerschouwen: kinderkermis 't Kraayenest
Mijn schoonouders staan altijd op een minicamping in Zoutelande... Wij gaan vaak voor een paar dagen op bezoek. Spelen aan het strand is toch ookal heel leuk? Daar ga je toch eigenlijk voor? Ik vind de "kleine" bezienswaardigheden altijd leuk; kaasboerderij, maisdoolhof, imker of gewoon een stukje fietsen en wat drinken... of op de camping hangen; kijken bij de tractor van de boer, kroelen met de jonge katjes, vliegeren in de zeeuwse wind.
Is Het Zwin in Knokke (België) niks voor jullie? En anders een dagje Goes, of Zierikzee of Middelburg? Of gaan zwemmen in één van de subtropische zwembaden in de buurt (ik weet dat er vroeger onder andere één zat in de buurt van Kortgene en aan 't Grevelingen zijn er ook een paar)? Even naar Burgh-Haamstede? Of gaan fietsen met zijn allen in de buurt?