ik vind de FM parfum wel van echt te onderscheiden. Heb een keer een orgineel luchtje gekocht en het FM merk. Als eerst de kleur was al heel anders, na een uur ruik je het luchtje al niet meer. En zelfs de lucht was toch iets anders... maar vooruti werd niet gevraagd maar wou even mijn ervaring ermee delen
ik heb sinds kort ook een geurtje van FM en die blijft echt de hele dag hangen. is echt zeker niet weg na een uur.
Mijn schoonvader verkoopt ook geurtjes via FM en ik krijg regelmatig wat van hem, maar hier is de geur ook binnen een uurtje weg hoor!
Waar kan je die geurtjes online kopen, behalve bij fmparfums uit nijmegen? Daar staan namelijk geen originele namen bij. Ben wel benieuwd! Wil er graag eentje proberen!
ik verkoop ook fm parfums en krijg eigenlijk alleen maar goede reacties. luchtje blijft zeker erg lang hangen. maarja wat al eerder is gezegd misschien komt dit door je zuurgraad. ik weet het niet. weet alleen dat ik het erg prettig vind dat er parfum is die goedkoop is en exact zo ruikt als de originele. heerlijk
@ mama1978 als je graag de lijst wilt moet je me even een pb'tje sturen met je mail-adres, dan stuur ik je de link van mijn website en een overzicht met alle geuren die ik verkoop @ TdM Ben erg blij te lezen dat je zo tevreden bent Over geuren die niet op de website staan; de merknamen mogen niet online staan, daarom gaat de lijst meestal via de mail
Ik ben ook distributeur van FM en kan ook alleen mijn eigen mening geven (en die van 95% van mijn klanten ) maar ik ben er erg tevreden over. Ze ruiken goed, bijna niet van de originelen te onderscheiden en bij mij blijven ze lang zitten. Ik snap dat iedereen altijd zijn eigen ervaringen er mee heeft. Maar laten we dan ook het verschil bekijken: een 30 ml. FM luchtje kost 14.30 euro. Een origineel luchtje vaak rond de 45 euro (of meer!). Voor dat verschil kun je ook wat vaker het geurtje opbrengen (mocht dat dus nodig zijn....) Maar goed, daar ging het hier geloof ik nu niet over
Haha.. wat een reacties over FM! Dit is dus geen FM site maar ze bieden voor gereduceerde prijs orginele luchtjes aan. Zal het in de loop van de week wel ontvangen!
ik verkoop zelf ook luchtjes en ook orginele heb tot nu toe ook geen klachten gehad. weet uit eigen ervaring dat het bij mij aan me huid ligt of een luchtje blijft zitten of niet
Hallo meiden, Via marktplaats kun je ook goedkope orginele luchtjes bestellen (geseald en al). Echter zijn de meeste flesjes per 100 ml. En ik meen me te herinneren, dat zo'n flesje rond de E. 26,00 ligt. Ik heb zelf ook enige tijdje lopen zoeken naar orginele parfums. En daarbij heb ik zelf ook FM parfums verkocht, maar helaas verdwijnt de geur snel! Betreft die orginele geuren op MP....deze worden in grote aantallen ingekocht! Vandaar dat je het ook goedkoop kunt kopen. En hoe meer je besteld, des te groter de korting! Heb er zelf nog geen ervaring mee, betreft het kopen ervan. Op MP kun je in het zoekbalk terfwoorden invoeren zoals; groothandel parfums, orginele parfums.... Suc6 ermee. Liefs
NOu dames.. ik heb het luchtje ontvangen en het is het orgineel.. wat ook op de site stond.. Daarbij nog 2 heerlijke proefmonstertjes gekregen.. Ben helemaal happy!
Hello, Ik verkoop de parfums ook en het zijn echt de echte hoor! Blijven geweldig hangen! Kijk maar eens op mijn site voor de lijst www.haarideemir.nl En natuurlijk kun je me een bericht sturen als je de lijst per mail wil hebben! xx