Ervaringen Tivoli Nijmegen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Vita Rose, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Lieve dames,

Ik wil a.s. vrijdag met een vriendin en onze kinderen naar Tivoli gaan. Nu hoop ik dat jullie wat antwoorden kunnen geven op mijn vragen. Ik heb natuurlijk al wel op de site gekeken maar ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen haha.

Is dit park geschikt voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 8 jaar?

Is met slecht weer de binnenruimte wel groot genoeg en is daar genoeg te doen?

Kunnen/ mogen kinderen alleen in bepaalde attracties of moet er een volwassene mee?

Kun je je er de hele dag vermaken of ben je snel uitgekeken? (op de site oogt het nogal klein)

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    We zijn met zoon van 21 maanden geweest, zijn ongeveer 3 uurtjes geweest toen had hij alle attracties (ongeveer de helft mocht hij onder begeleiding in) meerdere keren gehad. Op de site kun je de lengte zien waarop ze onbegeleid mogen. Het is klein maar mijn zoon vond het erg leuk, vooral 5x achter elkaar in de draaimolen bijvoorbeeld. Binnen vond ik wat tegenvallen, heb leukere binnenspeeltuinen gezien.

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Het is idd vrij klein. Binnen gedeelte is ook niet groot.
    Ze mogen redelijk snel ook ergens alleen in, de lengte weet ik zo niet.
    Die van 4 zal zich zeker goed vermaken. Die van 8 vind ik twijfelachtig of dat het daar nog leuk voor is.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik vond het leuk park voor vermaak van 6 uurtjes ongeveer.
    Binnen is wat matig, buiten zijn diverse attracties voor kleintjes en wat grotere kinderen maar die van 7/8 weet ik niet of zij het echt leuk vinden. Wellicht als ze tof vinden met die kleintjes alles te doen.

Voor vrijdag zijn de vooruitzichten wel prima geloof ik

5. Ik denk dat de oudste het niet heel spannend meer zal vinden.. Onze zoon vond het toch hij 5 was nog heel erg leuk, maar toen hij 6 was begon het al wat minder te worden.. Hij vond het toen nog wel leuk, maar we waren er toch een stuk sneller uitgekeken dan toen hij jonger was. Ik denk niet dat hij het nu nog leuk zou vinden.

Ik vind het verder wel echt een heel leuk park. Het is inderdaad klein, maar er is genoeg te doen!

Ik zou wel écht bij mooi weer gaan, want die binnenspeeltuin is echt heel klein en je hebt ook geen andere keuze dan daar te zitten, want vrijwel alle andere attracties blijven gesloten als het regent..

6. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties. We zijn toch wat aan het twijfelen. De oudste is niet echt een kind dat het leuk vindt om wat met de jongsten te gaan doen.
    De oudste vindt de Julianatoren bijv wel heel leuk. Is Tivoli vergelijkbaar of dan meer op jongere kinderen gericht?

7. Ik vind Tivoli dan wel weer veel leuker dan Julianatoren ;) Denk dat onze zoon ook liever nog een keer naar Tivoli zou gaan dan naar Julianatoren. De 'achtbanen' van beide parken zijn te vergelijken, stellen allebei niet veel voor. De rest van de attracties is ook te vergelijken, alleen vind ik de opzet van Tivoli leuker. Verder heb je in Tivoli 1 ding dat wat harder gaat (helemaal achterin het park), daar mocht onze zoon de laatste keer nog niet in, moest je 1.20 voor zijn en dat tikte hij volgens hen niet aan (diezelfde middag in de Efteling wel, terwijl ze daar behoorlijk streng zijn :D).

Even aan zoon (nu 7) gevraagd waar hij liever nog een keer heen zou gaan; Tivoli dus. Want daar hebben ze botsauto's waar hij héél vaak in mag en hij mag daar in z'n eentje in het spookhuis :D

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heel leuk park! Prima te doen tot een jaar of 9/10

9. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    bedankt voor je reactie!!

10. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ik persoonlijk ben minder te spreken over het park. Vind het erg klein en erg duur voor hetgeen wat je betaald.
    Ben er afgelopen zaterdag geweest. Maar zou er niet weer terug heen gaan.

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Mijn zoon (4) is er laatst met oma geweest. Hij vond het heel erg leuk! Vooral de botsauto's waren favoriet. Ik heb wat foto's gezien van mijn moeder en vond het er heel erg leuk uit zien.

12. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hopelijk is de reactie nog net op tijd... Je kan ook kijken voor irrland, dit is net over de grens bij Nijmegen. Zelf nog nooit geweest maar onze buren (met kindjes van 4 en 8) zijn er erg enthousiast over.

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Deze is erg tof
    Zou wel met wat beter weer er heen gaan ivm waterspelen

Deel Deze Pagina