zoontje krijgt cars kamer maar...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Esmeralda1984, Aug 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Wij gaan de kamer van ons zoontje van 2,5 omtoveren in een cars kamer. Hij krijgt dan een cars bed en dan nog wat cars dingen, zoals een speelgoedkist van cars een vloerkleed en een 2 grote ingelijste posters aan de muur. Misschien dat ik ook nog een muurschildering doet ( maar dan op een mdf plaat, dan kan ik hem er nog altijd afhalen om te verkopen om mee te nemen met verhuizen eventueel)

Maar...
    de kleuren van de muren daar kom ik niet uit!!! Het moet natuurlijk ook niet te druk worden in zijn kamer maar een kleur vinden met rood??

Wat voor kleur(en) zouden jullie doen?

Dit is zijn bed trouwens

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ikzelf zou denk ik 1 effen blauwe muur doen, en de andere muren wit laten. Of als je rood wilt, 1 rode en de rest wit.

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik zou rood met wit doen dat is ook neutraal

4. Anias

Anias Bekend lid

May 25, 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben een brandweerkamer dus ook veel rood.
    Om te voorkomen dat het een knalrode kamer wordt hebben we gekozen voor een effen zilver behang. Staat heel mooi.

5. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    ik zou kiezen voor blauw met wit is toch wat jongesachtiger dan rood met wit vind ik zelf dan he

6. Of je kiest voor 1 neutrale muur, en een andere muur doe je in een mooie metallic kleur, die bij de rest past. Goud ofzo!!

7. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    wij hebben dat ook en kleine kamer maar witte meubels ook t bed en rode cars gordijn en 1 muur rood waar kast tegen staat en plank en wiite muur met muur sticker en daar zijn bed succes

8. schorpioentje82

schorpioentje82 Actief lid

Mar 13, 2008
    234
    14
    18
    Mijn zoontje krijgt nu ook een cars kamer. Zijn er bijna mee klaar.
    Heb bij hem 1 muur blauw geverfd en de andere muren met licht grijs behangen.
    Verder blauw met rode cars gordijnen en op de blauwe muur 2 cars posters in een lijst. En dan nog op zoek naar wat cars spullen zoals een kleed.
    Het wordt echt super leuk! Neutraal,maar toch cars.

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik zou 1 muur rood doen en de andere marine blauw. (hebben wij nu en staat super leuk :D) maar dan wel goed kijken dat je echt marine blauw heb. histor is wat duurder maar heeft wel de beste kleur.

10. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,170
    2,283
    113
    Hier ook eentje met een carskamer. 3 muren zijn knalblauw, eentje heeft grijs Carsbehang, met daarop steeds kleine plaats van Bliksem en Sally en 95. Wij vinden de combi erg leuk. Achteraf was lila ipv blauw ook wel leuk geweest, omdat Sally op het behang meer lila is dan blauw.
    Verder heeft hij nog allerlei kleine Carsdingen, ingelijste posters, lampen, klok, carsdekbed etc. dus het is een op en top cars-kamer geworden.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    hihi ik heb dan ook een cars kamer alleen ik heb groen met wit:p landschap dan maar rood met wit tja kan voor beide wel;)

12. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Dag meiden,
    Hebben jullie een foto van jullie cars kamer? Mijn zoontje is ook groot cars fan en krijgt tzt een andere kamer. Ik ben erg benieuwd hoe het er uit ziet en of het niet te druk is?

Liefs,
    Wup

13. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Sorry voor de late reactie hoor dames.

Wij hebben besloten dat we alle muren grijs doen. Het is een grijs wat niet te licht en te donker is, vind het zelf erg mooi :D. Ik heb 2 witte kasten en een witte commode die zet ik allemaal tegen 1 muur aan. Woensdag komt zijn bed al. Ga voor die tijd even op zoek naar mooie posters en lijsten.

Ben ook wel benieuwd naar foto's van jullie kinderkamers :).

Share This Page