We gaan een nieuwe kledingkast kopen.....maar waar..... Dus waar hebben jullie m gekocht en zijn jullie tevreden? Ik zoek een degelijke kast.
Haco een hele hoge kast van 2.30 hoog en zo een 3 meter breed ofzo ...middenstuk is spiegel Vind het een mooie kast...wel super duir kostte iets van 1500 euro geloof ik
Wij hebben 1 van een beddenzaak van het merk raugh. We konden hem zelf inrichten zoals we wilden. Hij was niet goedkoop, maar vind de kwaliteit echt veel beter dan een kast van de ikea. Deze hebben we, wat paars is op de kast is bij ons grijs.
Dat lees ik vaker op internet...maar dan met een schuifdeur van gamma gecombineerd? Ik bedoel is het geen kast met deur en alles?
Ikea! Hoogglans witte kast van 3 bij 2 meter voor ongeveer 1000 euro. Je kan hem zo invullen zoals je wilt en natuurlijk ook zo duur maken als je wilt. Toen wij de kast kochten kan je op de site een programma downloaden waarbij je zelf de kast al kunt maken. Je kan gewoon kiezen voor deuren hoor, of schuifdeuren, spiegeldeuren.. wat je maar wilt! Ik ben fan!
Wij moeten onze kast nog halen maar we hebben gekozen voor een ikea kast van de pax lijn. We horen daar alleen maar goede dingen over. Nu nog hopen dat het voor ons ook goed is.
Wij hebben gekozen voor de Pax kast van Ikea, je kunt m zelf inrichten en verschillende kleuren en verschillende deuren uitzoeken (ook schuifdeuren) ook de greepjes/knopjes kies je zelf. Je kunt er Lades inbouwen (achter de deuren) en nog veel meer. Je hebt dan voor een nette prijs een ideale kast. Tuurlijk kun je dit soort kasten ook bij uitzonderlijk dure zaken op maat laten maken, maar dan ben je wel echt heel veel kwijt. De pax kasten hebben we trouwens ook al 1x verhuisd, dus dat kunnen ze gewoon aan.