Shortbread? Erg makkelijk en lekker. Je kunt het echter niet uitsteken in vormpjes, maar gewoon een grote plaat maken en snijden als het uit de oven komt. Ik krijg als het goed is vandaag het koekboek binnen, hier dus ook koekjes bakken en versieren met kerst
Ik zou in ieder geval een recept kiezen wat goed in vorm blijft/niet uitloopt. Want anders blijft er zo weinig over van de mooie vormpjes die je kinderen hebben gemaakt. Een van deze bijvoorbeeld Basisrecept: vormvaste koekjes met glazuur - Zoetrecepten Recept Suikerkoekjes - Laura's Bakery
Veel geprobeerd, maar dit is het recept! Heb het al heeeel vaak gemaakt Koekjes 200 grams butter 200 grams sugar 400 grams flour 1 egg 1 tablespoon vanilla essence A pinch of salt 13 Min op 180 Gr. Or golden brown Mix boter en suiker romig Voeg ei toe. Mix bloem, zout en vanille extract. Kneed tot een mooi deeg en laat in folie in koelkast rusten voor ongeveer een uur. Zo houden de koekjes hun vorm in de oven. rol deeg uit tot 5 mm dikte en steek uit. In oven op 180 tot gaar. Succes!
Ik heb vanmiddag met mijn meisjes Basisrecept: vormvaste koekjes met glazuur - Zoetrecepten deze geprobeerd Zijn erg lekker! Ik zocht vooral iets waarmee de vormpjes niet bij het bakken verloren zouden gaan, zo zielig als het nergens meer op lijkt... Gewoon een no-nonsens koekje, recept is voor een goede trommel vol.
Nee, denk het niet hoor. Heb je anders wel zakjes vanillesuiker in huis? Dan kan je daar een paar gram suiker mee vervangen. Of extra doen Zijn geen superzoete koekjes (al zou je dat niet zeggen )