Door het confetti topic kom ik terecht in mijn jeugd.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

#1 pnirmal, 2 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2014
    Veel dingen ben ik vergeten! En nu van uit dat topic moest ik weer denken aan een weekend in maart 1987. Optreden in Frankrijk.

Na een reis van 12 uur kwamen we aan op plaats van bestemming. Voor het eerst echt alleen in mijn leven zonder ouders heel ver weg met een groep meiden die ik wel kende van de majorette maar dit was toch echt iets heel anders.

Direct omkleden voor een optreden in het bejaardentehuis. Daarna eten en slapen. Volgende dag s avonds in een grote schouwburg op treden voor meer dan 5000 mensen de miss-majorette kreeg zo wat een rol beroerte van de zenuwen. Daarna hebben we ons optreden gedaan.

De volgende dag s morgens op zondag even door de wijk muziek maken. En rondjes lopen. Heb heel wat af gelopen met de majorette.s en geleden! blaren whaha door mijn laarzen.

S middag.s de op toch lopen van carnaval zie verhaal confetti met afloop vallen en confetti happen.

Of het nu zaterdags was of zondags dat weet ik niet meer. Gingen wij s middag.s lunchen in die schouwbrug waar wij dat optreden gehad hadden, en met alle muziek( korpsen) . Daarna nog lol gehad in die schouwburg dansen en zo lol maken als tiener meisjes en zingen en dansen op de kanarie van ome arie ja die is zo lekker geel lalalala.( liedje)

Maar het was het weekend van mijn leven er is een videoband deze ben ik kwijt geraakt in de loop de jaren. Helaas maar toch een herinnering om niet te vergeten. Was toch wel leuk lopen met de majorette.s ben in plaatsen geweest waar ik normaal niet gekomen zou zijn. En ook wel eens gelopen in de optocht van de carnaval in Amsterdam dat was lopen lopen en lopen haha.:)

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat er een leuke herinnering naar boven komt maar heel eerlijk gezegd snap ik niet veel van je verhaal :) beetje raar geschreven...

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Is het zo onduidelijk dan?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    de bedoeling van je topic is (vind ik) niet duidelijk...

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Je hebt sommige woorden/zinnen niet goed getypt waardoor het heel lastig lezen is. Maar nogmaals...altijd fijn om leuke herinneringen weer terug te krijgen :)

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb het een beetje aan gepast. Hoop dat wat duidelijker is sorry voor het ongemak.

Het gaat eigenlijk om vergeten herinneringen. Aan leuke dingen.

7. rums

rums Niet meer actief

Mij was het wel duidelijk.

En leuk dat er door een topic herinneringen boven kwamen :D!

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Mooie herinnering pnirmal:D.

Deel Deze Pagina