Hahaha ik vermaak me zo enorm hier mee. En dat iedereen geblokt word die het er niet mee eens. Het lijkt wel noord-Korea daar. Iedereen die het niet aanstaat wordt verstoten haha
Wahaha, de reacties op mijn bericht zijn verwijderd 😭 en ik moet mezelf niet zo 'gesofistikeerd' vinden. Oh, en natuurlijk ben ik jaloers. Ik weet of iemand dat gedrocht heeft gezien, maar al zou ik geld toe krijgen dan wil ik 'm nog niet.
Ik ga helemaal nergens op reageren, veeeeeelste grappig dit haha Er heeft zojuist weer iemand gereageerd dat ze hoopt dat ze het huisje nog krijg want haar kinderen zijn heel verdrietig.. Zou ze het echt denken?😂
Ik krijg zó de neiging om met een ander account, desnoods speciaal aangemaakt, toch te reageren.. Bij dat bovenste bericht ook; 'Hahahahahahahaha HarryPietjeKlaasje heeft zijn bericht verwijderd, het werd hem zeker te heet onder de voeten' En dan de beheerder; 'Nee hoor, dat heb ik gedaan'
Ik kan alleen screenshots maken kan er zo niet op klikken zijn 4 screenshots omdat het mega veel reacties zijn
Oo ik heb me kostelijk vermaakt op jou bericht, helaas mocht mijn reactie niet lang blijven.. Jaloers persoon dat je er bent
Hmmm.. Daisy en het beheer hebben het beide over 'Boy George', als ze over een bepaalde persoon praten..
Ja, ik weet wie, maar ik gíng er vanuit dat het beheer niets met random personen die daar iets plaatsen te maken zou hebben, maar als ze dezelfde vergelijking oppert..
Haha! Die persoon hoort dus ook echt op die facebookpagina Je moet het met ze eens zijn anders mag je niks zeggen en blijkbaar moet je iq ook laag zijn