Ja echt ZO jaloers. Jammer dat ik niet een gesofisticeerd persoon ben zoals die mensen wel zijn. Want dat ben je natuurlijk als je als 1 of arme sloeber om dat huisje gaat schooien. Echt, dat woord hou ik er in. Heerlijk.
Er is er weer iemand die hoopt toch echt ook dat ze het huisje krijgt omdat haar kindjes zo verdrietig zijn Best Facebook page of the year goes to: ''We willen ons huisje van Bol.com''
Dat idee kreeg ik ook inderdaad. Alle 'nieuwsartikelen' die erover geschreven zijn, staan ook op Belgische websites en in Belgische kranten.. Dat 'Test-Aankoop' is ook Belgisch trouwens. Die kunnen dus heel hard roepen dat iedereen recht heeft op een huisje, maar als dat volgens de Nederlandse wet niet zo is, heeft dat ook geen zin
Nieuwe fbpagina aanmaken.. Ik ben geband op 'wij willen ons huisje' xD OW en 'wij' die er tegen zijn moeten volwassen worden..
Ik wil even iets delen xD Wij hadden eigenlijk een verjaardag, maar geen zin (netjes afgebeld) Heeft mijn man, persoon inkwestie een bericht gestuurd. Sorry dat wij niet zijn gekomen, hadden K beloofd om te bqqen en dat konden we onmogelijk nog afzeggen. Hij zou ontroostbaar zijn geweest.. Bedankt voor het begrip. Met oog op de fbpagina van het huisje. Persoon in kwestie kon er heel hard om lachen hahaha a
Kim: Wslk zit hier ook iemand van bol.com... of is dat te paranoïde? Moest ik directeur zijn, ik zou dat doen... 9 minuten geleden · Vind ik leuk · 1 Lieve: Ben er vrij zeker van hoor..... bol.com is watching us 4 minuten geleden · Vind ik leuk Je kan me oprapen hoor hahahahha
Ik zeurde er vanmorgen nog over dat er op eerste paasdag, eerste pinksterdag e.d. nooit iets leuks te doen is, maar ik heb me toch eigenlijk prima vermaakt vandaag
Die vrouw die geplaatst heeft dat haar kinderen nu verdrietig zijn had eerder op de dag al een reactie gegeven op iemand. Die luid: Heb je de lijn meal gekregen. In dezelfde minuut corrigeert ze: lijn met mijn. Maar meal moet toch echt mail zijn en dat corrigeert ze niet haha. Naja dan weet je het niveau wel. Als je je kinderen al gek maakt met zoiets dat is gewoon dom.
Haha wat een vermaak! Het is dat ik geen popcorn in huis heb, en dat de super dicht is.. Al die energie die mensen steken in iets "naar mijn idee" onbenulligs...