Hahahaha ze zitten nu alle artikels, van artikel 1 tot 18 daar als foto's te plaatsen, ik lach me rot!
Popcorn is hier op te halen... Mijn god wat een flapdrollen zeg, in het kader, zonde van je tijd is dit er eentje van.
ik kan bij lange na niet alles meer lezen op de fb pagina (moet je daarvoor lid zijn?) maar lig al in een deuk met mijn man om jullie stukjes hier Hahaha, die ene met Billie, geweldig. Ik kan er maar niet bij dat er mensen zijn die zo ver gaan.. natuurlijk werden de huisjes niet geleverd
Ik heb geen Facebook en vanmiddag kon ik nog de facebookpagina openen, maar nu niet meer.. Maar mijn hemel, je moet wel heel veel vrije tijd hebben, om in zo´n onzinproject, zoveel energie te steken... Ik zou zeggen: ga met je kinderen naar een speeltuin of zo, nu ze toch geen speelhuisje krijgen .
Wat een dom volk heb je toch op de wereld!! De tranen bungelen over mn wangen door die reacties op facebook. Ik heb me het laatste half uur kostelijk vermaakt! Dank daarvoor!
Hahahahah En dan in een reactie ´We gaan door tot het einde´ Het gaat hier om een plastic speelhuisje.
Simpele mensen die ingewikkeld doen. Leedvermaak mwuahaha. Ze moeten toch beseffen dat dit kansloos is. Je hebt besteld, omdat je dacht dat je er een slaatje uit te kunnen slaan. Niemand die ze gaat geloven. Alsof je echt zo dom bent en dacht dat dit een serieuze aanbieding was.