Is natuurlijk wel heel toevallig dat je op de fb van degene die refereert naar een forum waar ze afgezeken worden een kindje met precies de beginletter en geboortedatum krijgt van jullie jongste kindje. De woonregio ook klopt etc. Maargoed..
tja tis maar wat je toevallig noemt, er zijn zoveel mensen op deze planeet en dan moet het ineens toevallig zijn dat het hetzelfde is?!? zal wel. jullie noemen die mensen simpel en dom, maar jullie kunnen zelf niet bedenken dat dit een openbaar forum is en iedereen kan mee lezen...... en dan nog er zijn wel meer forums als zp dus wie zegt dat ze hier op zp zit.
Ik noem geen achternamen en volledige profiel namen. Ik ben van mening dat van wie mensen denken dat het iemand is deze persoon zich ook moet kunnen verdedigen.
ja en..... ach ja natuurlijk van die letters bestaan maar 1 soort naam en mijn jongste is de enige die geboren is in april
Heb ik ook niet gedaan, mij maakt het ook niet uit hoor. Ze mag zich inderdaad verdedigen, maar ik mag ook zeggen dat ik het wel denk.. Verder ga ik er niet op in.
Het was gericht op robijntje maar dan met jou quote zie ik nu, sorry was een foutje ik pas hem even aan.
Ik heb hier nog niet gereageerd maar speuren is mijn hobby en ik had echt binnen 5 minuten gevonden dat jij het bent. Niet dat mij het verder ene reet interesseert maar het is wel zo, niet liegen..ik haat liegen.
Misschien kunnen we het beter niet over ZP-leden hebben hier, dan is dit topic zo dicht en kunnen we niet meer met onze huisjes-fanaten meeleven..
Ook toevallig dat de naam van de adverteerder van link die je op ZP van marktplaats plaatst de zelfde achternaam heeft als de persoon die de reactie op de fb pagina plaatste. Als je het bent, vind ik het nog al raar dat je het niet eerlijk durft toe te geven en wel zeggen in je reactie op fb, dat de mensen op "het" forum erg "volwassen" zijn. Dit zegt wel dat je je dan ook thuis voelt op ZP, die net zo "volwassen" zijn Ben je het niet, ook goed.
Ik lees al enige tijd stiekem mee hier, smullen!!! Wat een actie! Ben zeer benieuwd hoe ze het gaan oplossen bij Bol. Ik heb me iig kostelijk vermaakt bij het lezen hier *zak pepsels is bijna op*
Klopt idd, we kunnen alle 'bewijzen' wel bloot gooien( doe ik niet is namelijk privé) maar kom op. Beste had je gewoon niet gereageerd Robijntje. Maar ik vind ook dat diegene niet 'openbaar' jou naam had moeten zetten.