Is die ook in de aanbieding? Dan kunnen ze bij het fb groepje deze erbij kopen van die 5 euro zodat ze hun huisje op slot kunnen doen als deze ooit geleverd word.
Soms mag je het leven iets luchtiger nemen hoor.... Ik leer mijn kinderen ook normen en waarden, maar geef toe, dit is best vermakelijk!
Ik vind van niet maar da's duidelijk. Ik vind dit gewoon laag eigenlijk . Beetje schoolmentaliteit...
Eerlijk is eerlijk (ha-ha); dit is wel één van de gezelligste topics op ZP, waarin zo'n 99% van de leden het met elkaar eens is.. Samen lachen, samen huilen van het lachen, fantastisch toch?
Voor de laatste keer! Dit is een pagina VOOR de gedupeerden! degene die hier komen lachen , alstublieft grow up! Als je niets van 't gehele verhaal kent is 't dan ook beter dat je zwijgt... ! Priveberichten kunnen bij deze ook niet meer gestuurd worden want blijkbaar vinden mensen het zelf grappig te dreigen! wiens niveau ligt dan laag? WIJ die vragen waar we recht op hebben ? Of jullie? We weten niets van het hele verhaal
Ik blijf mezelf ook afvragen wat ze nou precies bedoelt; eerst heeft ze over niveaus die laag liggen en daarna liggen 'wij of jullie' ineens laag.. Heuh?
Maar wie is die Marije nou eigenlijk, gezien de hele speurtocht (en nu bedoel ik dus niet hier, maar daar op die pagina)? De oprichter? Of was dat die met de goudvis-comments eronder?