Na mijn weten is het ook accountsgebonden.. Maar goed ik ben ook pist.. Heb niet eens een kortingsbon ontvangen:x
Ahh.. Zonde Nou dan de bon verzilveren, weer ongeveer 6,- bijleggen en dan kan iedereen een eigen huisje maken: bol.com | Hama Fun strijkkralen huisje | Speelgoed.
Precies te koop voor 4,95: Omgaan met verdriet bol.com | Omgaan Met Verdriet, H. Bauman | 9789063187415 | Boeken Rouwen om je huisje
Geniaal!! Ik blijf lachen! De titel van de pagina viel me nu pas echt op BOLCOMik wil mijn huisje van 6,99euro of ik koop meer iets op bolcom 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
https://attachment.fbsbx.com/file_download.php?id=639103402834363&eid=ASur7LFFdeCAcjaeFYCgUtGAYNzLIo0OI6siVpaxkDCkZBbZT5gt52tS43wIpbY8bW4&ext=1402348154&hash=ASsdNetvxDlw6Gbc Oehhh en elkaar schouderklopjes geven, wat een geniale brief en ze zullen er wel bang van worden 😁 Ps., crap dat doet ie niet
Dat afgesloten deel is humor, 'er staan ook 2 bedjes op met 2 prijzen, maar zie het verschil niet' Terwijl er onder de bedjes staat dat beide van een andere leverancier is, en Tsja, twee winkels geeft wel eens 2 prijzen..... 1 van bol zelf en 1 via een partner En van bijna 200 leden staan alle gegevens gewoon open en bloot online. Met naam, toenaam en mail! En elke gek kan lid worden, gooi je gegevens maar te grabbel....
Dat was ik. Ik had besteld op mijn eigen account en die van mijn zusje. Beide codes moest ik handmatig invoeren en dit kon op 1 account. Ik heb er 2 dvd s voor mijn zoontje van besteld uit de actie 1+1 gratis en hoefde maar 3.84 bij te betalen
Verdikkie.. Ik heb t huisje helemaal niet kunnen bestellen dus nu kan ik niet huilen om de korting bij wie kan ik terecht? Ik wil alsnog gebruik maken van de fout van bol dit is niet eerlijk......