Zit ik mijn dochtertje stilletjes te voeden, lees ik jouw reactie.. schiet me in de lach :x mn man kwam zelfs even checken wat er was
Mogge dames, heb ik wat gemist vannacht? En....is er al een rechtszaak aanhangig gemaakt door de 'gedupeerden'?!
Jaja er word gespeculeerd over een spion die op de site gedupeerden wil binnenkomen. Whahahaha ze zijn flink paranoide aan het worden. En ik vind het ook wel ernstig aan de ene kant want ze zijn bloed serieus.....
Hahah en ze pluizen de hele site na op fouten.... tot mijn grote geluk want soms maken ze dan zelf een mega blunder
whoehahaha ja ze denken dat het misschien iemand van bol is die stiekem al het bewijs in handen wil krijgen. Echt.. koekoek!
Als jij de code van je zusjes account kan gebruiken, kan ik dus eigenlijk ook hun codes gebruiken die voluit op de pagina zichtbaar zijn. hmmm. ..
O jee dan denken ze zeker dat er een spion zit als hun codes het ineens niet meer doen. Ik heb me vannacht met het onweer goed vermaakr hiermee
ik word ook niet geaccepteerd. Mezelf net aangemeld, maar kreeg PB dat ik om privacyredenen eerst een kopie van m'n bestelling oid moest doorgeven.
En mensen zich maar afvragen waarom wij ons hier kostelijk om kunnen vermaken ... Leedvermaak ... Denken ze nu echt serieus nog steeds dat ze enig recht op iets hebben dan? Eerlijk gezegd hoop ik dat ze dit tot de rechtbank brengen ... ik denk dat een stukje humor op de voorpagina van de kranten niet zou misstaan ...
Hahaha! Vannacht kon ik niet slapen en heb ik, met veel plezier, dit hele topic doorgelezen en me meteen aangemeld voor de "nieuwe" fb. Gelukkig ben ik nog geaccepteerd, écht hilarisch!
Oké, nu moet ik nog even fb gaan lezen....vanaf mijn strandbedje in Spanje had ik geen beter boek kunnen lezen hihihihi.
Ik was ook geaccepteerd, maar ben eruit gegaan.. Het gaat werkelijk waar nergens over.. Ze zijn de hele site aan het napluizen op fouten.. Een dame plaatste een foto van "Rainbow looms - zwart witte bandjes" , wat een fout van bol, ze zijn toch zwart wit?!?!? Ja dude das t merk naam..... Echt t niveau..... En ze hebben het idd over een spion, en je moeten bewijzen om binnen te komen... Ben er maar uit gestapt.. Heb wel screenshots gemaakt voor ik eruit stapte
echt serieus, iemand die wel op die gedupeerden pagina kan moet echt screenshots gaan plaatsen van al die onzin....