Het zijn met name Belgen, en die beroepen zich op de Belgische wetgeving. Maar helaas tis een Nederlands bedrijf...
Ik kan mij hier zo over verbazen, dat zulk soort mensen serieus bestaan?! Blijft wel een hilarisch topic.
Dat vraag ik me dus ook steeds af. Op de facebookpagina staat nu ook dat de één van TestAankoop heeft gezegd dat ze allemaal recht hebben op hun huisjes en de ander heeft juist te horen gekregen dat ze helaas geen poot om op te staan hebben.. Later werd weer vermeld dat ze allemaal aangemoedigd worden om vooral naar TestAankoop te bellen of mailen.. Lekker tegenstrijdig allemaal. Maar goed, bij TestAankoop kunnen ze roepen wat ze willen, al die Belgen zijn toch akkoord gegaan met de voorwaarden van een Nederlands bedrijf..
Ik ook! Je moet de aan/uit knop en die knop aan de voorzijde tegelijkertijd indrukken en dan moet hij er een foto van maken.
Je nieuwste document op de besloten site: Plan van aanpak 1) Klacht in dienen bij test aankoop a) Je bent lid Via het nummer 02 542 32 32 Ze gaan je dan een mailtje sturen met een dossiernummer waar je alles netjes naar kan doormailen → steeds dossiernummer vermelden! b) Je bent geen lid Mailtje doen naar cc_freeform@test-aankoop.be 2) Klacht in dienen bij FOD Mailen naar eco.inspec.fo@economie.fgov.be Wat moet er in de mails? Je bestellings en bevestigingsmail Je persoonlijke mailverkeer met bol.com Screenshots die je verzameld hebt Er is een standaard mail te vinden bij bestanden brief test aankoop vesie 2 Screenshots van nog ANDERE fout geprijsde artikelen (er is hier ook oon bestandje van dat gerust verder aangevuld kan worden!)
Hahahaha! Geveld door griep EN hoogzwanger.... En dan wel de fut om een huisje te bestellen maar niet om een belletje te plegen? WTF!!!
Valt bij mij onder lui, ff op fb plaatsen en zorgen dat iemand anders voor je regelt dat je voor een achterlijk bedragje een huisje krijgt waar je geen recht op hebt!