Misschien kan bol.com beter aangifte doen van poging tot grootschalige oplichting door de mensen die dat huisje eisen en al die screenshots hebben gemaakt. Vind het daardoor lijken op bewust een bedrijf oplichten! Ik maak alleen een screenshot als ik met iDeal betaald heb van dat de betaling is gelukt, of als ik het idee heb dat er iets niet klopt! Ze hadden beter een screenshot van de voorwaarden kunnen maken!
Omg de reacties onder deze advertentie van bol... https://www.facebook.com/bolpuntcom/posts/10152215758712428?comment_id=10152215772392428&reply_comment_id=10152215891767428&offset=0&total_comments=2¬if_t=share_reply
Ik stel voor om een nieuwe fb groep op te richten: "Help bol.com het huisjes debacle door" of "Steun Jaap ... Giro 555" Gawd - wat wordt je melig van zo'n topic zeg ....
Pff wat een heisa zeg, dat mensen serieus zelf niet kunnen bedenken dat iets te mooi is om waar te zijn het ook zo is.. Je zou je toch accuut schamen en wat een vreemd volk op die sites kunnen amper Nederlands
Ik moet er zo hard om lachen die reacties hier en daar. Wat mij erg opvalt is dat de mensen die in protest komen gewoon helemaal geen Nederlands kunnen het is gewoon beschamend hoe ze schrijven, een gemiddelde basisschool leerling kan dat beter , zegt voor mij wel veel over het "slag" volk dat zo zit te zeuren .
Nee ik werk daar niet hoor! Laat daar geen misverstanden over zijn Maar ik heb op een mail afdeling gewerkt bij een ander bedrijf.
Ik heb een vriendin gesproken die daar dus werkt. Ze laat weinig los. Zelf snapt ze de mensen wel, maar bol.com heeft nu eenmaal algemene voorwaarden en zich te houden aan de Nederlandse wetgeving. Een Kadobon geven ze altijd al vrij snel. Ik heb ook een keer een fotoalbum niet geleverd gekregen, ergens bij de post kwijt geraakt. Kreeg een bon van 4,99 Hoeven ze niet te doen