Wel netjes dat ze iedereen een cadeaubon geven, hoeven ze niet te doen. Toch 5 euro in cadeau vorm, kan je niks van zeggen.
Wie? Van bol.com of iedereen die ondanks dat ze het een lelijk huisje vonden hebben besteld? Hebben hebben hebben.. Foutje kan toch gebeuren :s
Nou inderdaad! Zodra er ergens korting staat of het is (praktisch)gratis... Nou, dan is de wereld te klein! ik heb zelfs al op een budget-facebook voorbij zien komen dat men hem dan voor zo weinig wilde bestellen en hem dan voor 250 weer door wilden verkopen. Nou sorry hoor, ik draai momenteel elk dubbeltje weer eens om en dát is nog niet eens in mijn kop opgekomen. Zo verschrikkelijk suf! Ik snap niet dat er gemiept wordt over de "slechte administratie". Vind je het gek als er in 24 uur 600 keer hetzelfde produt wordt besteld en ze n og uit moeten zoeken waarom het prijskaartje niet klopt? Het zal je baan maar zijn om dit probleem weer op te lossen en iedereen zijn bestelling dus te moeten annuleren..
Als ik Bol.com was had ik iedereen die Lief zwemring toegestuurd en dan lekker zelf maar laten kijken hoe ze hem terugkrijgen. Sorry, ik vind niet snel mensen aso, maar 5! huisjes bestellen gaat mij heel erg ver hoor.
Als iedereen nou z'n Eur 5,- kadobon geeft aan één ZP lid die het goed kan gebruiken, kan diegene alsnog het huisje voor de originele prijs kopen!
Want? Je kunt zelf verwachten dat het niet klopt kwa prijs. Dat je het probeert prima. Daarbij bol.com is zo'n grote site daar gaat ook weleens wat mis. Vind het keurig dat je een cadeaubon krijgt, hadden ze zeker niet hoeven doen.
Moeten ze zelf hun site maar op orde hebben ! Eigen schuld ! Nu scheelt het ze naar 5 P.p en anders ong 250
Dat zou zo sociaal zijn... Mensen hier zijn alleen maar gul met hun mening. Maar ik vind het wel een top idee!
Ik denk dat achter de kadobon... Iemand zit die er net zo over denkt en de kadobonnen heeft uitgegeven omdat ze nou eenmaal belang hebben bij een goed imago.
Bol.com maakt ook veel 'fouten' de andere kant op... Waar de sinaspril bij anderen 1,50-2,50 kost Sinaspril Paracetamol Tabletten 120mg 10st | voordelig online kopen | De Online Drogist Is het bij bol bijna 10,- euro bol.com | Sinaspril Paracetamol 120 mg - 10 Tabletten - Pijnstillers | Mooi en gezond... Terwijl de aanbieder via wie ze het aan de klant leveren, er gewoon 2,- euro voor vraagt: Sinaspril - Drogistgigant.nl Zullen ze op deze manier alle uitgegeven tegoedbonnen van 5,- euro opvangen? Het lijkt me namelijk stug dat hun inkoopprijs 5x hoger ligt dan die van een andere winkel... Het is overigens niet voor het eerst, dit soort reuze-aanbiedingsfouten komen gemiddeld zo ongeveer iedere 2-3 maanden terug, m.i. is het meer 1 grote reclamestunt dan een echte fout... Het kost ze een aantal kadobonnen (die ze weer terugverdienen door de té hoge prijzen van hun artikelen tov andere aanbieders) maar bol is wel weer in de picture, het gaat het hele online sociale netwerk over!