Dat hebben ze ook gedaan. Een andere oplossing had ook kunnen zijn gewoon alleen een nette excuus mail. Dat mensen niet tevreden zijn met deze oplossing is iets anders...
Nou geweldige oplossing.. Eerst een mail met alleen dat de bestelling geannuleerd is, dan een mail dat je de lief zwembad ring niet krijgt, dan een mail met dat het natuurlijk niet om de zwembadring maar om t huisje ging, en dan een mail met 5 korting
+1 Sorry, maar iedereen weet toch dat je voor dat geld geen huisje kunt krijgen. En dan zielig doen, dat de kinderen het niet snappen. Ik snap niet dat ze het überhaupt al tegen de kinderen hadden verteld. Want als je een beetje nadenkt wist je dat dit niet zou kloppen en geannuleerd zou worden.
Ik had overigens niet verwacht hem te ontvangen .. Leek me te mooi om waar te zijn maar minstens de moeite waard om het te proberen
Dan ga jij er toch werken? Hebben ze een perfecte werkneemster erbij zo te lezen. Je kon weten dat dit geen goede prijs was. Dat ze het zelfs zo fijn oplossen met een cadeaubon vind ik klasse.
Ik heb niet eens een kortingsbonnen ontvangen schandalig Nee, vind het best kansloos dat mensen het nu toch 'eisen'. Heb het besteld, kwam het voor dat bedrag, leuk. Krijg je het niet oke, prima. Lig er nog geen seconde wakker van.
Volgens mij is het gewoon een stunt... zo kunnen ze 5euro kortingsbonnen sturen.. gaan mensen toch weer bestellen en verdienen ze er weer aan.
Dat mensen zo'n huisje bestellen onder het mom van 'we zien wel' vind ik tot daaraantoe en het zou leuk zijn als je het dan ook krijgt. Ik gun het iedereen. Denken dat je het krijgt vind ik ronduit naief en dan vervolgens ook nog via facebook gaan eisen en hun kinderen in de strijd gooien vind ik ronduit dom/aso en nog veel meer. Ik las ook al ergens: we gaan met zn allen massaal naar Radar. Alsof dat zin zou hebben Overigens kan ik me niet voorstellen dat het een stunt zou zijn. In deze tijd staan bedrijven echt niet te springen op negatieve reclame. Bol.com lost het prima op. Een cadeaubon van 5 euro. Ze zullen dit echt niet voelen in hun portomonnee, maar ze komen tenminste met iets.
Ik vind het nu ook wel heel kinderachtig worden hoor.. Kijk, de berichten aan het begin van dit topic, over hoe triest het wel niet is om te bestellen, daar kon ik me óók niet in vinden. Je mag het toch proberen? Het was vrij naïef om te geloven dat het echt zou komen (en dat deden de meesten hier gelukkig ook niet), maar hopen mag altijd! Die berichten op facebook zijn echt te triest voor woorden.. Dat gezeik over zielige kindjes.. je bent toch ook te stom voor woorden als je je kinderen daar lekker mee gaat maken, terwijl het overduidelijk een fout is? Er is nu zelfs een eigen facebook-pagina.. ikwilmijnhuisje *proest*
Haha 1700 likes. Dus waarschijnlijk hebben meer dan 1700 mensen die bestelling gedaan. Iedereen krijgt een cadeaubon van 5 euro wow!!! 1700x5 = 8500euro!!!!!
Precies; wat een zieligheid! Dat je iets probeert te bestellen wat onvoorstelbaar goedkoop is daar kan ik nog een klein beetje inkomen. Maar dat je, als het feest niet doorgaat, je gram probeert te halen via soviale media is echt te zielig. Bol punt com heeft wsl te maken gehad met een interne fout of ze zijn gehackt en dat ze dan ook nog al die zieligerds die expres geprobeerd hebben iets te bestellen met een onreële prijs tegemoet komen met een bon van 5 euro vind ik ronduit klantvriendelijk!
O my wat een zielige figuren weer...jeeee bij bol werken gewoon mensen en er zijn computers..tja daar worden fouten gemaakt...gaan mensen dan echt huilen om dat huisje