Hey! ff een vraagje, weet 1 van jullie toevallig hoe je zelf acrylnagels moet verwijderen? die van mij zien er niet meer uit en heb ff geen geld voor nieuwe, en wil ze er toch echt afhebben.. Alvast bedankt!
Stukje keukenrol, inweken in aceton, op je nagels doen en inwikkelen met aluminiumfolie. Half uurtje in laten trekken en 1 voor 1 eraf halen met een bokkenpootje. Heb je die niet, gebruik dan bijvoorbeeld een theelepeltje. Wel één voor één eraf 'schrapen' , wanta nders worden ze weer hard.
Kan volgens mij alleen met speciale vloeistof...als je ze er zelf af gaat trekken ofzo beschadig je je nagels.
Nee hoor. Acrylnagels zijn heel makkelijk te verwijderen met aceton. Gewoon ff laten weken in een stukje keukenrol en aluminiumfolie. (Heb mijn nageldiploma, dus weet het absoluut zeker. )
Gebruik dan wel nagellak remouver MET acceton. Je heb nl ook zonder en dan kun je weken tot je een ons weegt. Acrylnagels afweken is toch wel een hele klus hoor... trek er echt de tijd voor uit. Watteschijfjes door de midden knippen, goed nat maken met acceton, op de nagels leggen en inpakken met allu foli. Na een half uur eentje afhalen en schrapen met bokkepootje. Acceton vervliegt heel snel en de acryl word dan weer hard, dus als nog niet alles er af is.... op nieuw inpakken enz enz.... heel veel succes! Anders even een afspraak maken bij je nagelstyliste voor het verwijderen... is vaak goedkoper dan een set plaatsen/nabehandeling. Gezelliger en dan weet je zeker dat het goed gedaan wordt (bij een goede nagelstyliste dan he!) En meestal krijg je er meteen een heerlijke manicure behandeling bij (bij mij tenminste) Groetjes Cynthia
cyntje78 en slagroomtoetje zeggen de goede manier. Ik heb ook mn diploma en kan het bevestigen. En je bent er idd wel ff zoet mee.
aceton 1 tip ga niet zitten wiebelen met acryl nagels tot ze eraf zijn krijg je allemaal scheurtjes in je eigen nagels goed laten weken
ik heb destijds op de volgende manier mijn acrylnagels verwijderd: je hebt van die potjes met van die doordrenkte doekjes om nagellak te verwijderen. daar wordt je acryl heel zacht van en dan haal je ze er vrij makkelijk af. 9die potjes kosten geen drol bovendien. ik zou wel je nagels een poosje kort houden zodat ze weer op sterkte kunnen komen. PS: ik mis mijn acrylnagels nog steeds na 1,5 jaar. als ik het zelf kon doen op een goedkope manier zou ik er vandaag nog aan beginnen! (ik was toch zeker 40 euro per maand kwijt!)
Waarom ga je niet zo'n cursus doen dan? Ken je de rest van je leven zelf je nagels doen. (en ik vind het bij mijzelf makkelijker omte doen als bij een ander)
Ik vind het bij een ánder makkelijker om te doen hoor! En een cursus is duurder hoor... (productkosten etcetera etcetera..)
ja, tuurlijk is een cursus duurder. Maar niet als je op de lange termijn kijkt. Loopy is ong. 40,00 p/m kwijt. Een cursus kost tussen de 600 en 1000 incl. lesmateriaal. Dus dan is het zelf kunnen zetten uiteindelijk goedkoper. En als er iets gebeurt met je nagels kun je t zelf bijwerken. Ben je niet afhankelijk van een ander.
Ben ik het helemaal mee eens. Maar als ik zou moeten kiezen om op dit moment een cursus te gaan volgen zou ik het je afraden. Ik merk namelijk zelf al dat klanten niet terugkomen en zelfs wegblijven, want het kost geld en mensen willen op de kleintjes gaan letten. Op lange termijn is het zeker goedkoper, maar een product raakt ook op.. En die zijn ook niet goedkoop.
Een produkt raakt idd op, maar je doet er wel mega lang mee. En of t slim is om n cursus te doen ligt aan de reden. Ik heb het puur gedaan om mijn eigen nagels te kunnen doen. Maar er zullen niet zoveel gekken zijn als ik
Ik misschien nog gekker: Cursus gedaan en er vervolgens niks mee doen.... Heb hier een koffer met van alles en nogwat aan acrylbenodigdheden staan.. Soms kriebelt t.. maar de lucht staat me momenteel tegen.. Heb btw ver voor ik de cursus gedaan heb eens van die "nepnagels"van de drogist gehad.. daarvan heb ik er eens 1 met een nagelschaartje ( met zo'n krommige punt" er af gesloopt.. En natuurlijk prikte ik dus lekekr met 1 schaarpunt dwars door mn eigen pinknagel.. KANONNE dat was een goede les.. wat deed dat pijn!
Zijn we samen even gek heb er al lange tijd gewoon geen zin in om t te doen. Vervolgens is ons meisje in aug. 2007 geboren en dan vind ik zo'n lange nagels niks. En de volgende beeb komt eraan.
Ik ben echt verslaafd aan m'n acrylnagels Als ik ze er af zou willen halen zou ik dat laten doen bij de nagelstyliste of ik zou ze zelf kort/plat veilen.Niet aan gaan trekken en pulken iig!