Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben maar er is 1 vraag die door mijn hoofd spookt. Komt door mijn man. Eind mei is de bedoeling dat mijn man en ik drie weken gaan trekken( van camping naar camping met de auto) door Toscane dit zou zijn in 20 t/m 23 week zwangerschap. Is dit verstanding?Ik weet dat je natuurlijk moet kijken hoe je je dan voelt maar ik weet het niet. Mijn man zei meteen doen we wisten dat we zwanger waren en we gaan nog wel naar toscane! Terwijl ik zei we zien wel hoe ik mij dan voel! Nou tot hoeveel weken zouden jullie gaan? Gr Pip
Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat het wel kan. Van collega's en vriendinnen begreep ik dat het de periode is dat je je het best voelt! Ik zou lekker kijken hoe het gaat, anders misschien iets minder ver reizen per dag. Veel plezier in ieder geval, geniet van je vakantie. Yule
Ik heb er ook geen ervaring mee, en eerlijk gezegt hoef ik dat ook niet te hebben. Want ik heb sinds ik zwanger ben, echt erge last van wagenziek zijn, vreselijk!
Poe moest er niet aan denken zeg! Ik was vanaf mn 12de week zo ontzettend misselijk en vermoeid steeds! Als ik week 20 tot 23 weg had gemoeten had ik hier echt niet van kunnen genieten. Maar goed.. Dat weet je niet van tevoren. Misschien voel jij je die weken wel goed.
Waarom zou je niet gaan? rond 23 weken voel je je juist heel goed als het goed is. Ik ben nu 19 weken zwanger en voel mij heel goed, gewoon zoals voor de zwangerschap eigenlijk. Wij gaan in maart ook op vakantie, dan ben ik ron 26 weken zwanger en zie persoonlijk geen problemen. Kan me wel voorstellen dat als je tegen het einde aan zou zitten dat het rondtrekken dan minder aantrekkelijk is, maar rond 23 weken is juist het meest ideale lijkt, me. Wel natuurlijk naar je lichaam luisteren. Als het niet gaat dan gaat het niet. Je moet gewoon de komende tijd aankijken hoe jij je voelt. Succes!
Ik ben rond de 20/21 weken naar egypte geweest en was geen enkel probleem. Het is maar net hoe jij je voelt, kan zo verschillen per persoon..
Het lijkt mij heerlijk , ik weet alleen niet of je de campings vooraf reserveerd of niet? Maar als je niet boekt, dan heb je heerlijk de vrijheid, gaat het goed ga je verder, gaat het even wat minder en ben je erg moe, dan blijf je wat langer op 1 plek hangen. Lekker die vrijheid . Maar ik moet ook zeggen; wij hebben van mijn 6e tot mijn 12e altijd rondgetrokken en ik vind het super
Hangt ervan af hoe je je dan voelt. Je kunt daar niet zoveel over zeggen van te voren. Je bent dan als het goed is nog niet echt dik (buik zit iig nog niet in de weg) en de meeste vrouwen voelen zich in het tweede deel van de zwangerschap juist veel beter. Voor mij is dit deel zwaarder dan het eerste, omdat het me veel energie kost en ik dus veel moe ben. Maar dat neemt niet weg dat ik prima op vakantie zou kunnen! Heerlijk ontspannen juist! Je bent alleen misschien wat minder bewegelijk, wat lastig kan zijn als je heel primitief kampeert, maar aan de andere kan: je kunt je eisen en je tempo natuurlijk gewoon aanpassen. Wij trekken en kamperen met de fiets: dat zou niet gaan, maar met de auto zou het in principe prima kunnen.