Hallo allemaal, Ik heb deze vraag zojuist ook gesteld bij Na de Geboorte -> verzorging en veiligheid. Maar bedenk me net dat het wellicht passender is om 'm hier te stellen.... Dus hier gaat 'ie (ik kopieer het even) : Heb gisteren zo enthousiast een buggy gekocht voor onze kleine meid. De Bannini Fedro. Ik was super enthousiast omdat deze vrijwel 100% plat kan. Je kan em van je af en naar je toe gebruiken. Voetensteun verstelbaar. Zwenkwielen (ben ik dol op). Kleur is prima, mooi bruin. Geweldige prijs, 99 euro. Schiet me thuis opeens te binnen dat deze buggy geen schuim- of luchtbanden heeft, maar de typische buggybanden! Heb ik in de winkel echt totaal niet bij stilgestaan! Weet overigens niet hoe die buggybanden heten dus ik hoop dat het jullie wat zegt. Ik vroeg me af of dat ervoor zorgt dat de buggy teveel schokt wanneer ik op straat wandel! De kinderwagen heeft daar vrijwel geen last van, dat zijn van die dikke, verende banden (heb de Mutsy Transporter). Maar die kleine wordt steeds groter en ligt al bijna klem in de kinderwagenbak. Ze kan haar armen amper spreiden en ook in de lengte wordt het steeds krapper. Ik ben dus op zoek naar een opvolgend vervoermiddel. Uiteraard weet ik dat er een wandelwageninzet beschikbaar is voor de Mutsy Transporter. Maar ik heb gewoon veel te vaak gehoord dat deze afbreekt, of dat het frame breekt i.c.m. de wandelwageninzet. Ik wil deze inzet niet gebruiken. Heeft ook geen zin me over te halen, ik ben sowieso bereid te betalen voor een andere oplossing. Vroeg me dus af....kan het kwaad, deze buggy voor onze meid van 4,5 maanden? Ik hoop het niet, anders moet ik helemaal terug naar de winkel haha. De buggy kan wel volledig plat, dus dat zal geen probleem zijn. Ik vind de zitting ook niet hard, al is het natuurlijk niet zo zacht als het kinderwagenmatrasje. Iemand een idee? Of een suggestie voor een andere BETAALBARE buggy met dezelfde handige eigenschappen? Mijn max. budget is zo'n 200 euro, meer kan ik echt niet missen....