Wie o wie een inwendige echo bij 5 weken en een aantal dagen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Silla, May 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb morgen een inwendige echo, dit omdat een miskraam niet echt door wil zetten. Ik ben morgen 5 wkn en 3 dgn. Wie heeft dit ook mee gemaakt en is er dan al wat te zien?

Groetjes Silla

2. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik heb een echo gehad met 5.5dg en er was een vruchtzakje met een stipje op te zien. Soms zien ze alleen het vruchtzakje.

3. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    ik heb een echo gehad met 5.3 en toen konden ze niks zien en vertelde me ook gelijk dat er geen vruchtje in zat een winterei ofzo ik moest een week later terug komen en toen was er wel iets te zien.

ik geef je dan 1 raad ga naar de wc voordat je naar binnen gaat dat scheelt al heel veel succes!

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Diana,

Konden ze toen wel zien of het een goed vruchtzakje was, dat het leefde zeg maar.
    Ik zit nl. al dagen in de onzekerheid en daar wil ik vanaf....Vandaar dat ik mijn hoop vestig op morgen. Tis overigens niet eens zeker dat ik 5 wkn en 3 dgn ben gezien ik een onregelmatige cyclus heb.

Groetjes

5. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    nou ik was toen in het ziekenhuis voor termijn echo en die vrouw was heel erg hard zeg maar ze begon gelijk over miskraam en weglaten halen enzo mijn vriend is zelf zo schrokken dat die flauwviel was wel zielig toen.
    Dit is me eerste zwangerschap en ging daar helemaal niet van uit. Die week dat we moesten wachten was dan ook vreselijk! en met 6 weken was er wel wat te zien gelukkig.
    Als ik in de toekomst nog een keer zwanger ben wacht ik zeker ongeveer tot ik 9 weken ben.

Maar ik wist toen ook niet hoever ik was ik gokte op 6 weken zoiets moest het zijn.

maar of het leefde het vruchtzakje toen hebben ze nooit gezegt dus heb geen idee

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    5 weken is een lastige hoor, er is namelijk echt niets te zien dan alleen een vruchtzakje en dat ook nog vaag. Dus reken nergens op en als er weinig te zien is ga dan geen gekke dingen denken! Na de 6 weken is er pas een hartje enz te zien en dan ook nog vaag dys een vruchtzak is met 5w+ al heel wat! Ik heb zelf ook zo'n vroege echo gehad en toen moest ik afgaan op wat de ecografe zei er zat dus "iets" dat "iets is nu 4 jaar oud en een meter nogwat lang dus.... ;)

7. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ze konden eerst niks zien en kon gelijk blijven voor operatie omdat ze dachten dat het weer niet goed zat. tijdens de operatie hebben ze grondig gezocht en toen hebben ze er een echo gemaakt en zagen een zakje met een stipje in. was wel heel erg vergroot, maar wel heel mooi. Omdat er een stipje in zat gingen ze er wel vanuit dat het goed was maar dat is nog geen garantie. moest met 6.2 dagen weer een echo en toen zagen we een hartje kloppen en met 7w4dg hebben we het hartje gehoord dmv echo. kun je in mn album zien.

Dit alles vanwege dat ik de vorige keer een bbz had.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik heb met de 5e week ook een echo gehad waar je alleen het vruchtzakje zag. Ze waren echt super lief en zeiden kom over 4 weken maar terug dan kun je je kindje echt zien. We vroegen wat het inhield dat we nog niks zagen. Ze zei gelijk maak je niet druk er is een kansje dat het leeg is maar dat is zo zelde en stelde ons super gerust. Gisteren voor de 2e echo geweest en opeens zat er een kindje haha

Share This Page