Ben je op dieet, zo ja welk dieet doe je?

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi meiden!

Door mijn zwangerschap ben ik 10 kilo aan gekomen, en door de pil en extra 7 kilo! Die is dus ook de deur uit!:D

Nu moeten die kilo's 17:$ er dus vanaf, dus welk dieet doe jij?
    En is het te doen, bevalt het?

Hier eet ik op het moment gewoon gezond en ga vanaf volgende week 3 keer in de week sporten!

Dus ben benieuwt!:D

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben sinds vorige week begonnen met Weight Watchers. Ik ga niet naar bijeenkomsten maar doe de online variant.
    Ik ben een paar jaar geleden ook flink afgevallen met Weight Watchers.
    Ik wil in ieder geval 10 kilo kwijt.

Succes met afvallen!! :D

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik ga bij een dietiste, deze leert hoe je gezond kan eten.
    En dat betekent dat je veel moet eten (6x dag), maar alleen gezonde dingen.
    Is eigenlijk verandering van eetpatroon voor de rest van je leven ipv dieet.
    Lukt aardig hoor

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik probeer op dit moment niet zwaarder te worden tot 2 januari, dan ga ik beginnen met cambridge. Ik weet het is een crashdieet en duur maar het werkt wel, ik heb al vele om me heen die het gedaan hebben en nog steeds netjes op gewicht zijn. Dus ik ga ook een poging wagen. Heb al vele dieten gedaan niks lukt me meer dus dan maar even een drastisch dieet.

Succes 17 kilo moet te doen zijn! Ik moet zo 36 kilo helaas......

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik moet 20 kilo afvallen. Ik ga binnenkort beginnen met weight care. Maar ik ga wel mijn avondeten gewoon eten. Dus smorgens en smiddags alleen de shakes nemen. En tissendoor fruit en drinken. Nadat ik op mijn ideaal gewicht ben ga ik die shakes langzaam vervangen door boterhammen. Hopelikk gaat het me zoo lukken.

Veel succes met afvallen.

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Maar is het niet zo als je een crash dieet doet je gewicht er heel snel weer bij komt?

7. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Nee, dat gebeurd niet als je het dieet goed afbouwd met een schema waarbij je langzaam weer koolhydraten en calorieen toevoegd.
    Ik ben met cambridge 35 kilo afgevallen:D.

De fout is, dat als je na zo'n dieet niet goed afbouwd je dus weer (snel) aankomt.
    En tja....hoeveel mensen die sonja bakker hebben gedaan zijn nog op gewicht? Na elk dieet kom je aan als je er niet op let.....
    Maar bij cambridge is de afbouw cruciaal voor op gewicht blijven!

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb Benfit gedaan, een verantwoorde voeding (1500cal/per dag) en 3x per week sporten. Ik ben 22kg afgevallen, mijn streven was 20kg afvallen maar door het gezonde eten en het sporten blijf ik gewicht verliezen. Ik hoef er 'niets' voor te doen en heb door het sporten en veel beter figuur en betere houding gekregen.
    Ik geloof niet in crashdieëten, ook niet in Sonja Bakker omdat dat veel te weinig is en je lichaam in de spaarstand gaat.
    Succes!

9. Troelala21

Precies, als je goed afbouwt en opbouwt na normaal eten dan kom je niks meer aan. Dus de af en opbouw is heel belangrijk voor een goed resultaat te behouden!

Hoe lang heb je over die 35 kilo gedaan als ik vragen mag?

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    En hoe is de opbouw bij cambridge??

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
  12. Milujem

Milujem Niet meer actief

Cambridge is een goed dieet, maar vond het echt ontzettend duur. Gemiddeld rond de 50 a 55 euro per week. Daarbij deed mijn man en kind niet mee, dus daar haal je ook apart de boodschappen en eten voor....

13. Troelala21

Ja dat zal haast wel hetzelfde wezen, het dieet komt ook uit england haha...

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Owwww hahaha!

15. Troelala21

Euh eerst elke week een shake minder en een normale maaltijd erbij. daarna helemaal geen shakes meer en dan de ene week 1000 tot 1250 calorieeen, de volgende week 1250 tot 1500 calorieeen en dan 1500 tot 1750 het is dan even kijken hoeveel je lichaam nodig hebt. Blijf je bij 1500 steken dan is dat het ideale calorieen dat bij je lichaam past....het gaat met begeleiding dus je word niet aan je lot overgelaten.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb nOg net een shake genomen. Maar is niks voor mIJ. Smaakt vies. Ik ga toch liever met boterhammen en gezond eten afvallen.

17. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik moet nog 4 kg afvallen en dat doe ik door simpelweg minder te eten. ' s Ochtends 1 boterham met mager beleg, in de middag 2 boterhammen met mager beleg en 's avonds de helft minder opscheppen. Daarnaast sport ik 2 x per week in een warmtecabine. Door de warmte begint je verbrandingsproces sneller en heb je dus 2 a 3 x sneller resultaat dan in een sportschool. En een half uurtje per keer is voldoende. Ideaal. Vriendinnen van mij zijn heel veel cm en kg hierdoor kwijtgeraakt. Ik ben nu 3 weken bezig en ben 3 kg kwijt.
    Door alleen minder eten val je natuurlijk ook wel af, maar ik wil ook weer strakker worden en dat gaat perfect met wat ik doe.

18. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Helemaal mee eens! Ik bleef ook mooi op gewicht toen ik was gestopt met Cambridge (nu zwanger, dus ja dan kom je een beetje aan). Je moet wel door die eerste twee weken heen, even afzien maar daarna gaat het makkelijker.

Je hoeft niet over het dieet na te denken, je hoeft niets te tellen, niets af te wegen... het is gewoon.... shake (of reep of soepje) en klaar. Ik zou dit zo weer doen.

19. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik doe momenteel WW, maar zonder steun / coach vind ik het wel moeilijk volhouden. Ik kan me een lidmaadschap momenteel niet veroorloven dus is het even roeien met de riemen die ik heb. Ik zit erover te denken gewoon weer aan de shakes te gaan eerst, dat hou ik goed vol en dan kan ik daarna wel weer verder zien.

Er moet in ieder geval nog genoeg vanaf :(

20. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Als er nog meer meiden aan de shakes zitten, er staat een clubje onder algemene clubs 'modifast', misschien daar meekletsen? Ik doe dan wel geen modifast, maar slimfast, maar goed da's zo goed als hetzelfde. Een shake is een shake toch? haha

Deel Deze Pagina