Hangt er vanaf hoor! Ik weet niet wat voor contract je hebt, maar als je een bepaalde tijdscontract hebt, dan kunnen ze dat "bevriezen" en kan je dat gewoon mee nemen. (anders komen er misschien kosten overheen) En bij mijn weten is het na 6 maanden word je automatisch een nieuwe klant (bij ons dan...binnen 6 maanden behoud je gewoon je klantnummer) Anders zou je even kunnen kijken op gaslicht.com. Dat is wel een vrij respectabele site. Maar lees wel goed kleine lettertjes
Ik zit prima hier bij Nuon dus blijf lekker zitten waar ik zit! Tijd is ook geld en als ik 20 euro kan besparen maar wel een overstapboete krijg en 5x een half uur aan de telefoon hang om mijn voorschot in orde te krijgen, heb ik de buik er alweer van vol. En ik geloof ook dat je het moet hebben van de welkomstaanbiedingen dus steeds een jaarcontract afsluiten en ieder jaar overstappen naar een ander. Mij niet gezien.
Ik zit al 2 jaar bij Eneco en ik zit er prima! Dit jaar iets meer gaan betalen ivm de lange koude winter van vorig jaar en dit jaar amper de verwarming aangehad. Dus ben benieuwd! Maar mij niet gezien bij de NEM of Oxxio alleen die reclame's laten mij al twijfelen of k moet overstappen. En verder ben ik ook van is t goed dan blijf ik zo niet ben ik weg..