Wie heeft hem al? En wie heeft er andere dingetjes van Proud MaMa? Ik krijg de mijne onder de kerstboom en heb al de Very Proud ketting met de blauwe kraal en heb de lederen armband!
www.proudmama.nl Hier kan je zien wat er allemaal te krijgen is. Ik bestel altijd bij Kiddiegift, snelle levering, leuk verpakt en goede service!
mooi dat hier een topic van is ik wilde hem eerst ook vragen maar vind ze zo duur {wilde die met foto's} maar wat ik me afvraag, zijnd ie niet erg lang? zijn ze niet mega onhandig?
Die ik heb met de blauwe kraal valt over mijn borsten heen, daar begint het ProudMaMa plaatje. Hij komt uit tussen mijn bh band en mijn navel. moet ik wel zeggen dat ik een F cup heb hoor
jah zie je.... vind ik te lang, ben blij dat ik hem niet besteld heb... zou dat ding nooit omkunnen dan! maar ze blijven leukkkk
Ik denk erover om die ketting met een prayerbox aan mijn kerstmannetje te vragen Zijn ze wel verstelbaar, zodat je hem ook korter kan maken als dat nodig is?
Heb het net bekeken...had er nog nooit van gehoord maar vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan. Of het komt door de manier waarop ze zijn afgebeeld. Elmo
nou ik vind ze erg gaaf maar idd veels te lang! Maar nou zag ik een mooie armband die ik wel graag zou willen
Ben ik met je eens hoor Krokus.... je kan net zo goed zelf iets in elkaar flansen om te laten zien dat je een proud mama bent. En trouwens, als je zwanger bent of een kindje hebt; dan loop je zowiezo al trots over straat. Moet je dan ook zo'n duur ding om je nek hangen?
Ik krijg de kerstversie voor mn verjaardag. Ik vind de anderen niet zo mooi, maar dees wel hoor! En ik heb ook een aardige boezem, dan vind zo'n lange ketting wel mooi staan juist! Nog 22 nachtjes slapen
Mmmm... niet echt mijn smaak, maar leuk voor de liefhebbers. Ik ben sowieso al een proud mama, met of zonder ketting 8) .