Luieremmer bij katoenen luiers?

Discussion in 'De babyuitzet' started by spijkervrouwtje, Feb 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi wij willen katoenen luiers gaan gebruiken, maar nu vraag ikmij even af in wat voor (luier)emmer bewaren jullie die. In een gewone of een zo'n luxe diaper champ of nanny wrapper?

En gebruiken jullie dan ook zo'n speciale waszak of gewone zakken :rolleyes:

2. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    wat goed dat je dat gaat doen zeg! Ik ga daar ook nog eens over nadenken! Sorry maar heb verder geen antwoord.....

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik gebruik geen katoenen luiers, maar heb wel een gewone luieremmer om de vieze pampers in te doen. Moet zeggen dat het nauwelijks ruikt met de deksel erop. Gewoon elke dag de zak verschonen.
    Dus ik kan me voorstellen dat je ook voor gewone luiers een normale luieremmer gebruikt. Mijn moeder gebruikte die vroeger ook om katoenen luiers in een sopje in te laten weken, met de deksel er op even laten staan, uitspoelen en dan later de wasmachine in.

4. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Heb bij mij eerste ook katoenenluiers gebruikt en die deed ik toen gewoon in de luieremmer.
    Je maakt hem toch vlugger leeg ivm je was.
    De luiers gingen gewoon in de was, met onderlakens ofzo.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wij doen ze gewoon in een emmer met een deksel.

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    dan denk ik dat ik ookmaar eerst een gewone emmer ga proberen, zijn toch een stuk goedkoper dan die dure emmers ;)

7. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb geen katoenen luiers gebruikt, maar heb voor de wegwerpluiers een gewone prullenbak gekocht. Werkt ook goed, je leegt 'm toch elke dag.

Share This Page