Ik heb net ook die grijze van de hema gekocht voor 19,95! haha... Maarre waar haal je die strijksjablonen?
Ik heb in elk geval wat besteld bij www.strijkletters.nl, maar van die andere weet ik even niet meer het adres (had 'm opgeslagen bij mijn favorieten, maar heb sinds kort een andere pc, dus ben al mijn pagina's kwijt ). Maar ik heb toen gezocht via google en ben zo aan sites gekomen!
Ik heb ook die van het VGZ gekregen, maar die is niet echt heel praktisch als ik eerlijk ben. En ik gebruik hem nu nog niet eens waar ie voor bedoeld is. Ik heb er ook een bij onze kinderwagen gehad, en die is veel handiger en groter. Maar ik zou er ook nooit veel geld aan uit hebben gegeven denk ik. Ik zou wel zoeken naar iets wat handig is. Groetjes Daphne
ik heb ook een luiertas gekocht op de negen maanden beurs bij de stand van prenatal heel erg leuk groen met bloempjes kijk maar in mijn album op het plaatje comode voor 19,95
Bij mijn eerste kindje had ik bij de Maminette een merkloze tas gekocht van 20 euro. Die was binnen 3 maanden stuk Nu heb ik op marktplaats gespeurd en een zo goed als nagelnieuwe luiertas van BabyInovations gekocht voor maar 17,50. Deze tassen zijn in de winkel verkrijgbaar vanaf 80 euro...Hij is zwart en voorzien van handige vakken. Er zit een isoleervak aan de zijkant om flesje warm of juist koud te houden en aan de voorkant zit een appart ritsvak voor luiers en doekjes. Oja en een los verschoningsmatje.
Ik heb die van de hema, op de markt krijg je ook vaak leuke strijksjablonen. Als ik weet of t een jongen of meisje is ga ik dat meteen doen