welke is dat? ik dacht altijd menzis, daar zit ik ook bij, maar is er nog een goedkopere? door alle bezuinigingen enzo, ga ik vanaf 1 januari 35 euro meer betalen per maand en dat geld kan ik goed ergens anders voor gebruiken..
Hoi Renate, Wij zijn ook zoekende,zitten nu bij VGZ.Maar de kosten lopen echt de spuigaten uit als je een chronische ziekte hebt. Als je ff googled zijn er verschillende sites waar je premies kan vergelijken.
Agis wordt ook nog duurder, ik ga in totaal 165 euro pm betalen. En dan nog krijg je geen ene rotmoer vergoedt. Ik stap over op CZ gezinnen polis.
Misschien een tip: Bij UnitedConsumers: Zorgverzekering met 10% korting kan je dus je collectief laten verzekerenbij VGZ, je kan korting 126,96 krijgen of je kan kiezen voor een kado, Het enige nadeel is eigenlijk dat je die korting maandelijks opbouwt, je betaald per maand het normale tarief en je spaart bij United consumers dat bedrag. Het is trouwens maandelijks opneembaar.
Pffff... word je toch niet goed van. Alles is duur... Het lijkt wel alsof we alleen nog maar werken voor die #$%^&*&^%$# vaste lasten.:x
geen idee, zou je in je polis moeten kijken. zie btw ook net dat ik daar ook 150 euro zou gaan betalen. Ipv de 106 euro vorig jaar.
Pfffhet wordt alleenmaar duurder en duurder. Wij zitten bij het zilverenkruis. Wij betalen nu 280,25 ik heb basis en aanvullend 4* + tand 3* Batuhan is met mij mee verzekerd. Manlief bass an aanvullend 2* + tand 3* Hoe zijn jullie verzekerd?
takecarenow een jongerenrekening van de agis, krijg je alles digitaal. Ik betaal nu 93 euro en heb dan een basis + take 2 (pakket 2 van 3)
Het ligt er aan wat je wilt verzekeren of zoek je alleen een basisverzekering? Wij gaan 20 euro meer betalen voor het basispakket, 4 aanvullende verzekeringen en de tandverzekering, dus ik vind dat nog wel meevallen, voor ons een stijging van 7% en daar komt dan nog 10 euro aan eigen risico bij.
Ik hou mijn hart vast wat ik vanaf januari moet betalen! oja als je de magische grens van 30 bereikt betaal je ook in een keer meer, had ik dus afgelopen jaar. Dus bovenop je al verhoogde premie. Zit trouwens bij zilveren kruis en betaal nu 138,-pm 4*+2*tandarts